Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 21336
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 15 جولای 2020 - 12:45 |

دیدار سترجنرال استاد عطامحمد نور با فرمانده لطف الله قریشی در ولسوالی شکردره

دیدار سترجنرال استاد عطامحمد نور با فرمانده لطف الله قریشی در ولسوالی شکردره

سترجنرال استاد عطامحمد نور، رئیس شورای اجرایی جمعیت اسلامی با جمعی از همراهان به ولسوالی شکردره ولایت کابل رفت ‌و در‌جمع بزرگ مردم سر افراز کوهدامن بامی و نامی، در منزل فرمانده لطف الله قریشی، حضور یافت.
هنگام ورود آقای نور و همراهان ایشان، جمع کثیری از مردم کوهدامن از رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی و همراهان ایشان، به گرمی استقبال نمودند.
سخنرانان طی صحبت های شان حضور آقای نور را در جمع مردم کوهدامن مایه دلگرمی و امید واری خوانده، برخی مسایل محیطی را مطرح و بر همبستگی ‌مردم تاکید گردید.
رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی ضمن سپاسگزاری از استقبال گرم مردم عزیز کوهدامن در راس فرمانده لطف الله قریشی، افزود؛
امروز در سرزمین حماسه ساز شما آمده ام تا برای آن خانواده های گرامی که فرزندان دلبندشان را در مراسم حمایت از من شهید دادند، تسلیت عرض کنم و اظهار همدردی نمایم. آمده ام از حمایت بی دریغ شما در اجتماع ده هزار نفری که در شرایط بسیار دشوار به حمایت از داعیه برحق ما، برگزار شده بود، سپاسگزاری نمایم. امده ام از شجاعت، فداکاری، قهرمانی ها و کارنامه های درخشان مردم کوهدامن در تمام عرصه‌ها ستایش قدر دانی نمایم.
رییس شورای اجرایی جمعیت اسلامی از فرمانده امین الله که دو فرزند دلبندش را در همایشی به حمایت از آقای نور، شهید داده و اظهار نمود که تمام زندگی ام را فدای این راه می‌کنم، صمیمانه سپاسگزاری نمود و از وی به عنوان یک پدر فداکار و قهرمان یاد نمود.
آقای نور وضعیت جاری کشور، تصمیم اخیر شورای رهبری جمعیت اسلامی، پروسه صلح و نقش جمعیت اسلامی در این روند را توضیح داد و اذعان داشت که در تمام تصمیم گیری‌ها نظریات و خواست های مردم در محراق توجه قرار دارد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.