Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 20462
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 01 جولای 2020 - 9:41 |

وضعیت عمومی امنیتی ولایت‌های غزنی، میدان وردک، لوگر و زابل بررسی شد

وضعیت عمومی امنیتی ولایت‌های غزنی، میدان وردک، لوگر و زابل بررسی شد

جلسه امنیتی به ریاست رییس جمهور غنی، وضعیت عمومی امنیتی ولایت های غزنی، میدان وردک، لوگر و زابل را مورد بررسی قرار داد.

دفتر مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری گفته است که این جلسه روز سه‌شنبه (۱۰ سرطان) از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی، بررسی های خویش را در رابطه به وضعیت امنیتی ولایت های متذکره ارائه کرد و گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بخاطر دفع هر حمله و تهدید احتمالی دشمن، آماده هستند.

بعدا احمد ضیا سراج سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی، سترجنرال بسم الله وزیری لوی درستیز وزارت دفاع ملی و ستر پاسوال عبدالصبور قانع معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله در خصوص خنثی نمودن تهدیدات دشمن در بعضی ساحات ولایات مذکور، بحث و تبادل نظر کردند.

مسئولین امنیتی متذکره با تأکید گفتند که نیروهای شجاع امنیتی و دفاعی کشور هر لحظه آماده دفاع از وجب وجب خاک کشور، تأمین امنیت بهتر و حفاظت مردم می‌باشند و مانند همیشه پلان‌های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

رییس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح ضمن قدردانی از فداکاری و تلاش های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، به مسئولین در رابطه به تامین امنیت و حفاظت مردم و جلوگیری از تهدیدات دشمن، هدایات لازم را صادر کرد.

رییس جمهور گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، شب و روز از جان و مال هموطنان حفاظت می‌نمایند و برای تامین امنیت، حفاظت از نظم عامه و حاکمیت قانون تلاش می کنند. وی افزود که در دیدار با نمایندگان مردم خواست ها و پیشنهادات آنان را استماع می کند و برای تطبیق، به ارگان های مربوطه دستور میدهد.

این در حالی است که نگرانی هایی از تحرکات طالبان در ولایت غزنی وجود دارد اما نیروهای امنیتی و دفاعی تاکید دارند که با تمام توان در مقابل پلان های شوم دشمن ایستادگی خواهند کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.