Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ حوت , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 21521
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 18 جولای 2020 - 16:33 |

انهدام بزرگترین دیپوی سلاح طالبان در جوزجان

انهدام بزرگترین دیپوی سلاح طالبان در جوزجان

مسوولان امنیتی در شمال کشور می‌گویند که در جریان درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولایت جوزجان دیپوی حل نگهداری سلاح و مهمات جنگی این گروه نابود شده و شش جنگ‌جوی گروه طالبان نیز کشته شده‌اند.

محمدحنیف رضایی، سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین با تأیید این خبر در صحبت با رسانه ها می‌گوید: «نیروهای هوایی ارتش عصر دیروز (جمعه، ۲۷ سرطان) در ولسوالی فیض‌آباد ولایت جوزجان یک تجمع بزرگ گروه طالبان را آماج حملات هوایی قرار دادند.» به گفتۀ آقای رضایی، در این حمله در کنار کشته شدن شش جنگ‌جوی طالبان، شمار زیادی از موترسایکل‌ها و دیگر مهمات جنگی این گروه نابود شده است.

افزون بر این، شب گذشته در درگیری میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان در ولسوالی کوهستان ولایت جوزجان سه طالب مسلح کشته شده و سه جنگ‌جوی دیگر این گروه زخمی شده‌اند. سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین با تأیید این رویداد می‌گوید که در نخست گروه طالبان بر پاسگاه‌های نیروهای امنیتی در مرکز ولسوالی کوهستان حمله کردند و درگیری آغاز شد. آقای رضایی اما دربارۀ تلفات نیروهای امنیتی در این رویداد چیزی نمی‌گوید. گروه طالبان نیز تاکنون در این باره به رسانه‌ها چیزی نگفته‌اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.