Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 21770
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 21 جولای 2020 - 16:10 |

تلفات سنگین طالبان در حملات هوایی ارتش و خارجی‌ها در ۴ ولایت

تلفات سنگین طالبان در حملات هوایی ارتش و خارجی‌ها در ۴ ولایت

وزارت دفاع ملی اعلام کرد که در طی عملیات های جداگانه نیرو های ارتش در ولایت های کندهار، پکتیکا، غزنی و زابل بیش از ۶۰ جنگ‌جوی گروه طالبان کشته شده‌اند

پولیس کندهار از کشته شدن ۳۷ جنگ‌جوی گروه طالبان در ضدحمله‌ی نیروهای امنیتی و حمایت هوایی نیروهای خارجی در مربوطات ولسوالی‌های «تخته پل»، «ارغستان» و «معروف» این ولایت خبر داده است.

در اعلامیه‌ی دفتر مطبوعاتی فرماندهی پولیس کندهار آمده است که جنگ‌جویان گروه طالبان شب گذشته (دوشنبه، ۳۰ سرطان) بر پاسگاه‌های پولیس در منطقه‌ی «تور» ولسوالی «تخته پل» حمله کردند.

به نقل از اعلامیه، این حمله‌ی طالبان از سوی نیروهای هوایی خارجی عقب زده شد که در نتیجه ۲۵ جنگ‌جوی این گروه کشته شده و اجساد چهار تن شان در میدان جنگ باقی مانده است.

پولیس کندهار همچنان گفته است که جنگ‌جویان گروه طالبان شب گذشته بر پاسگاه‌های پولیس در مربوطات ولسوالی «ارغستان» نیز حمله کردند که در نتیجه‌ی مقاومت شدید نیروهای پولیس، پنج جنگ‌جوی این گروه کشته و دو تن دیگرشان زخمی شدند.

براساس معلومات پولیس کندهار ، طالبان شب گذشته بر پاسگاه‌های نیروهای امنیتی در منطقه‌ی «تغری» ولسوالی «معروف» این ولایت نیز حمله کردند که در ضدحمله‌ی نیروهای پولیس، هفت جنگ‌جوی این گروه کشته و چهار تن دیگرشان زخمی شدند.

| منبع خبر : اسپوتنیک نیوز
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.