Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 22351
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 01 آگوست 2020 - 17:53 |

ارزیابی روند ارائه خدمات بهداشتی در مرکزهای بهداشتی کووید- ۱۹ و درمانگاه های

ارزیابی روند ارائه خدمات بهداشتی در مرکزهای بهداشتی کووید- ۱۹ و درمانگاه های

وزارت صحت عامه افغانستان از ارزیابی روند ارائه خدمات بهداشتی در مرکزهای بهداشتی کووید-۱۹ و درمانگاه های این کشور خبر داد.
وزارت صحت عامه افغانستان امروز شنبه ۱۱ اسد ۱۳۹۹ نوشت: داکتر وحید مجروح معین عرضه خدمات بهداشتی وزارت صحت‌ عامه، طی سفری به ولایت‌های، ننگرهار، لغمان، وردک و کنر رفته و از مرکزهای بهداشتی کووید- ۱۹ و درمانگاه ‌های ولایتی در این ولایات بازدید به عمل آورد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که در این سفر معین عرضه خدمات صحی نخست عید سعید اضحی را برای کارمندان صحی و بیماران تبریک گفته و نحوه ارایۀ خدمات صحی در این مراکز را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد. داکتر مجروح ازذموجودیت ادویه در استاک‌های درمانگاه ها، تجهیزات طبی، موجودیت پرسونل صحی و عرضه خدمات صحی برای بیماران کووید- ۱۹ و دیگر بیماران در این مراکز ابراز امتنان نموده و وعده سپرد که وزارت صحت ‌عامه به خاطر رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت صحی بیماران از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهد ورزید.
از سوی ‌هم معین عرضه خدمات صحی از درمانگاه حوزوی ولایت ننگرهار بازدید نموده و به خاطر بهبود عرضه‌ خدمات صحی برای بیماران به مسئولان هدایات لازم داد.
در پایان این خبرنامه آمده است، که هم‌چنان داکتر مجروح معین عرضه خدمات بهداشتی به خاطر رسیدگی بیشتر به وضعیت صحی نوزادان در درمانگاه ولایتی میدان وردک وعده ارسال پنج دستگاه ااکسیجن را به مسئولان در این درمانگاه داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.