Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23564
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 آگوست 2020 - 9:30 |

انفجارهای پی هم در شهر کابل

انفجارهای پی هم در شهر کابل

مسوولان امنیتی شهر کابل تایید می‌کنند که سه انفجار پی‌هم در نقاط مختلف پایتخت به وقوع پیوسته که در نتیجه چندین تن کشته و زخمی شده‌اند.

فردوس فرامرز سخنگوی پولیس کابل تایید کرد که سه انفجار پی‌هم صبح امروز شنبه (۱ سنبله) در مربوطات حوزات هفتم، پنجم و چهارم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

آقای فرامرز گفت که در انفجار یک ماین مقناطیسی که به یک کرولا چسپانده شده بود در منطقه چهلستون از مربوطات حوزه هفتم امنیتی پولیس شهر کابل، یک فرد ملکی کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

به گفته او، انفجار دیگر نیز ناشی از انفجار یک ماین مقناطیسی بر یک رنجر پولیس در چهارراهی شهید هنگرها از مربوطات حوزه چهارم امنیتی پولیس رخ داده که در آن دو سرباز پولیس زخمی شده‌اند.

او همچنین تایید کرد که یک انفجار دیگر صبح امروز در منطقه فاضل‌بیک از مربوطات حوزه پنجم امنیتی پولیس شهر کابل رخ داده‌است. در مورد جزئیات تلفات این رویداد چیزی گفته نشده است.

این در حالی است که اخیراً انفجارهای ناشی از ماین‌های مقناطیسی که توسط آن وسایط نظامی و غیر نظامی را هدف قرار می‌دهند در شهر کابل به شدت افزایش یافته است.

این انفجارها نگرانی‌های شهروندان را به بار آورده و آنان با انتقاد از کم کاری نیروهای کشفی و استخباراتی می‌گویند، در دو هفته اخیر روزی نیست که چنین انفجارهای درکابل رخ ندهد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.