Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 23475
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 20 آگوست 2020 - 12:00 |

اوباما به ترامپ: ریاست جمهوری، نمایش تلویزیونی نیست

اوباما به ترامپ: ریاست جمهوری، نمایش تلویزیونی نیست

رییس جمهور پیشین امریکا در واکنش به سیاست‌های دونالد ترامپ گفته است که او با ریاست‌جمهوری مانند نمایش تلویزیونی رفتار می‌کند و از آن برای تامین منافع خود و حلقه نزدیکانش استفاده می‌کند.

به نقل از سی‌ان‌ان، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری پیشین امریکا با انتقاد از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی، گفت که وی در این سمت رشد نکرده و توانایی لازم برای آن را ندارد.

اوباما افزود که ترامپ با ریاست‌جمهوری مانند نمایش تلویزیونی رفتار می‌کند و تنها به دنبال جلب توجه است. او هیچ علاقه‌ای به تلاش نشان دادن نداده و از ظرفیت‌های موجود در کاخ سفید و دفتر ریاست‌جمهوری نه برای کمک به دیگران بلکه در راستای تامین منافع خود و حلقه نزدیکانش استفاده می‌کند.

وی همچنین گفت که ریاست‌جمهوری ترامپ، دستاوردی غیر از تخریب وجهه امریکا در جهان و تضعیف دموکراسی نداشته است.

رئیس‌جمهوری سابق امریکا همچنین از «جو بایدن» معاون خود که در انتخابات پیش رو نامزد حزب دموکرات است، به عنوان «دوست» و «برادر» یاد کرده و از رای‌دهندگان خواست، از وی حمایت کنند.

این درحال است که آقای اوباما چهار سال پیش زمانی که هنوز در قدرت بود هشدار داد که اگر آمریکایی ها دونالد ترامپ را انتخاب کنند آن را “توهینی شخصی” به خود محسوب خواهد کرد. آقای ترامپ در آن زمان نامزد حزب جمهوری خواه و مجری سابق برنامه تلویزیونی “کارآموز” بود.

چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا که شاهد برچیده شدن بخشی از میراث خود توسط آقای ترامپ بوده در یک سال اخیر بیش از پیش زبان به انتقاد از او گشوده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.