Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 23014
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 12 آگوست 2020 - 17:18 |

حمله جدید ترامپ بالای تیک تاک

حمله جدید ترامپ بالای تیک تاک

ممکن است تیک‌تاک در فروشگاه های اپلیکیشن برای شهروندان امریکا از سوی ترامپ ممنوع اعلام شود.

یک دستور اجرایی که در اوایل اوت توسط ترامپ امضا شده است می‌تواند بزرگترین فروشگاه های جهان ، App Store و Google Play را تحت تأثیر بگذارد. این سند در مورد ممنوعیت همکاری شرکت ها و شهروندان امریکایی با شرکت مادر اپلیکیشن تیک تاک می باشد.

با این وجود، دقیقاً منظور از همکاری مشخص نشده است. اکنون مشخص شد که قرار دادن تیک‌تاک در فروشگاه های فروش اپلیکیشن می تواند تحت تاثیر این فرمان قرار بگیرد. اما تا هنوز معلوم نیست که این ممنوعیت تنها بالای شهروندان امریکا است یا کشورها دیگر نیز گسترش خواهد یافت.
گفتنیست که ترامپ چندی پیش این برنامه را متهم به سانسور كردن مطالب كرد، كه خلاف دستورالعمل حزب كمونیست چین است. رئیس جمهور امریكا گفت: “ایالات متحده باید برای محافظت از امنیت ملی ما، در برابر صاحبان تیک‌تاک اقدامات تهاجمی انجام دهد”.
۶ آگوست، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا فرمان منع استفاده از «تیک تاک» را امضا کرد، این سند تا ۴۵ روز آینده لازم الاجرا خواهد بود. اگر تا ۱۵ ماه سپتامبر این برنامه توسط یک شرکت امریکایی خریداری نشود، ممکن است از سوی امریکا تحت ممنوعت کامل قرار گیرد. هر چند که شرکت مایکروسافت خواهان خرید این برنامه است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.