Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 23362
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 آگوست 2020 - 11:00 |

منظوری ۳۸ مورد تدارکاتی به ارزش ۲.۴ میلیارد افغانی

منظوری ۳۸ مورد تدارکاتی به ارزش ۲.۴ میلیارد افغانی

جلسه کمیسیون تدارکات ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور ۳۸ مورد تدارکاتی به ارزش بیش از ۲.۴ میلیارد افغانی را منظور کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که در این جلسه، ۳۸ مورد تدارکاتی به ارزش بیش از ۲.۴ میلیارد افغانی که شامل قرارداد پروژه بهسازی زیربناهای گذر قلعه نجارا، قرارداد پروژه ترمیم اساسی ساختمان تعمیر مرکزی و قصر ستوری وزارت امور خارجه، دو قرارداد مربوط دافغانستان برشنا شرکت در ولایت هرات، قرارداد پروژه اعمار سه بلاک الحاقیه کمپلکس فعلی تعمیرات لوی څارنوالی و دو قرارداد پروژه تهیه و تدارک تجهیزات کمپیوتری و رنگ و کارتریج ماشین های فوتوکاپی و پرنترها وزارت دفاع ملی، می باشند، مورد بحث قرار گرفت و منظور گردید.

به همین ترتیب، کمیسیون تدارکات ملی روی درخواست هدایات و یادداشت های شماری از موضوعات تدارکاتی نیز تصامیم لازم اتخاذ کرد و به نهادهای مربوطه در زمینه هدایات لازم صادر نمود.

در همین حال، جلسۀ کمیسیون تدارکات ملی، درخواست منظوری تعدیل بعضی از پروژه را مورد بررسی و مداقه قرار داد و همچنان گزارش تحقق هدایات فیصله های قبلی این کمیسیون را به بحث گرفت.

در این جلسه؛ اعضای کمیسیون تدارکات ملی به بررسی شماری از پروژه ها هدایت داده و بر نظارت از تطبیق پروژه ها تاکید ورزیدند.

این درحالی است که خلای اطلاعاتی و معلوماتی در مورد مصرف کمک های بین المللی سبب شده تا تلاش های مبارزه با فساد ناکام شود. دیده بان شفافیت افغانستان می گوید شفافیت زمانی تامین می شود که کمک کننده ها از ارایه معلومات خودداری نکنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.