Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 23469
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 آگوست 2020 - 11:12 |

غنی و صالح شبانه از حوزه پنجم امنیتی دیدن کردند

غنی و صالح شبانه از حوزه پنجم امنیتی دیدن کردند

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور و امرالله صالح معاون اول وی، شب گذشته به حوزۀ پنجم امنیتی شهر کابل رفتند و ضمن بازدید از این حوزه، کارکردهای مسئولین مربوطه را ارزیابی نمودند.

در اعلامیه ارگ آمده است که رئیس جمهور در حالی‌که از سوی امرالله صلح معاون اول ریاست جمهوری همراهی می گردید، گزارش مسئولین حوزه پنجم امنیتی را در رابطه به برنامه ها، ارتباط با مردم و سطح نارضایتی، جلوگیری از جرایم در ساحه متذکره، تطبیق برنامه های امنیتی، ارزیابی ها و همچنان در زمینه گزمه ها، استماع نمود.

رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح پس از استماع گزارش های متذکره، به آمر حوزه پنجم امنیتی هدایت داد که با مجرمین برخورد جدی نماید و به منظور بهبود وضعیت حوزه امنیتی متذکره، اقدامات سریع امنیتی را انجام دهد.

این درحالی است که سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت امور داخله، روز دو شنبه(۲۰، اسد) در نشستی که با مسوولین امنیتی کابل داشت، به آنان دستور داد تا فعالیت‌های شان را در راستای تطبیق “میثاق امنیتی” بیشتر سازند.

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله، روند تطبیق برنامه میثاق امنیتی را قناعت بخش نخوانده و خطاب به مسوولین امنيتی تاکید کرد که هیچ‌گونه غفلت و تعلل در این زمینه پذیرفتنی نمی‌باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.