Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 23397
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 19 آگوست 2020 - 10:10 |

وزارت داخله: از انفجار ۱۲ حلقه ماین در ۴ ولایت کشور جلوگیری شد

وزارت داخله: از انفجار ۱۲ حلقه ماین در ۴ ولایت کشور جلوگیری شد

وزارت امور داخله کشور می‌گوید که نیروهای پولیس ملی با اجرای چندین عملیات، از انفجار ۱۲ حلقه ماین کارگذاری شده در بخش‌های ولایت‌های کابل، پروان، غزنی و هرات جلوگیری کرد‌ه‌اند.

وزارت امور داخله، امروز چهارشنبه (۲۹ اسد) با نشر خبرنامه‌ای گفته که این ماین‌ها به تازگی از سوی تروریستان به هدف انجام حملات تروریستی در مربوطات ولسوالی بگرامی کابل، مربوطات مرکز ولایت پروان، در منطقه کوتل “مهمند” ولسوالی جغتو ولایت غزنی و روستای “قدوس آباد” ولسوالی کهسان ولایت هرات کارگذاری شده بودند.

در خبرنامه آمده که با کشف و خنثی این ماین‌ها، از چندین حمله تروریستی که منجر به تلفات افراد ملکی می‌گردید، جلوگیری به عمل آمد.

این در حالی است که در چند روز گذشته به مناسبت فرارسیدن سالروز استرداد استقلال افغانستان، تدابیر ویژه امنیتی در سراسر کشور به ویژه در پایتخت روی دست گرفته شده بود.

با وجود تدابیر شدید امنیت، روز گذشته همزمان با برگزاری مراسم تجلیل از سالروز استرداد استقلال، شهر کابل آماج ۱۴ فیر راکت قرار گرفت که در نتیجه آن دستکم ۱۰ نفر به شمول زنان و کودکان زخمی شدند.

امروز نیز کابل شاهد دو انفجار در مربوطات حوزه پنجم امنیتی و دوازدهم امنیتی بود که در نتیجه آن دو نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

تاهنوز فرد یا گروهی مسوولیت این رویدادها را به عهده نگرفته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.