Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 24512
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 06 سپتامبر 2020 - 19:25 |
وزارت داخله:

با اخلال‌گران نظم عامه در هفته شهید برخورد جدی می‌شود

با اخلال‌گران نظم عامه در هفته شهید برخورد جدی می‌شود

به گزارش آژانس خبری پامیر طارق آرین؛ سخنگوی وزارت امور داخله امروز یکشنبه، ۱۶ سنبله در یک پیام ویدیویی گفته است که نیروهای امنیتی تدابیر ویژه برای هفته شهید روی دست گرفته‌اند.

او افزوده‌است: «به هیچ فرد یا گروهی که قصد اخلال امن و نظم عامه را داشته باشد اجازه نمی دهیم.»

سخنگوی وزارت داخله تاکید کرده که پولیس و نیروهای امنیتی در نقاط مختلف شهر حضور دارند با هرنوع عوامل که باعث اخلال شود برخورد جدی و قانونی می‌کنند.

در همین حال دفتر شورای امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که رهبری ارشد امنیتی امروز در مورد تامین امنیت و آمادگی جهت برگزاری هفته شهید گفتگو کرده‌اند.

در خبرنامه دفتر شورای امنیت ملی آمده است: «مسوولین امنیتی گزارش دادند، که مطابق فرمان رییس جمهور، اولین جلسه کاری کمیسیون موظف دایر شد و به هدف تامین امنیت و نظم‌عامه در جریان هفته شهید، آمادگی و هماهنگی‌های لازم گرفته شده‌است.»

از سوی هم وزارت کار و امور اجتماعی اعلام کرده است که روز سه شنبه ۱۸ سنبله برابر با سالروز ترور احمدشاه مسعود و آغاز «هفته شهدا» رخصتی عمومی است.

همه‌ساله از هفته شهید و سالروز ترور احمدشاه مسعود در کشور بزرگداشت می‌شود. در سال‌های پیش گشت‌وگذار کاروان‌های موتر، همراه با افراد مسلح و شلیک‌های آنان مورد انتقاد قرار گرفته بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.