Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25532
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2020 - 19:10 |

برگزاری نشست فوق العاده امنیتی رهبری حکومت در ولایت بامیان

برگزاری نشست فوق العاده امنیتی رهبری حکومت در ولایت بامیان

نشست فوق العاده امنیتی رهبری حکومت که در آن مشاور امنیت ملی و مسئولان سکتور امنیتی نیز حضور داشتند، برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری پامیر،، ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان صبح امروز در راس یک هیات عالی رتبه دولتی به منظور بررسی وضعیت عمومی ولایت بامیان، به آن ولایت سفر نمود. در این سفر رئیس جمهور را امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری، استاد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی و شمار دیگری از اراکین بلند رتبه دولتی، همراهی می کردند. رئیس جمهور پس از مواصلت به میدان هوایی شهید مزاری، از سوی والی و سایر مسئولان محلی و اعضای شورای ولایتی مورد استقبال قرار گرفت.
سپس جلسه فوق العاده امنیتی رهبری حکومت که در آن مشاور امنیت ملی و مسئولان سکتور امنیتی نیز حضور داشتند، برگزار شد.
در این خبرنامه همچنان آمده است، که در این جلسه وضعیت عمومی امنیتی کشور مورد بررسی قرار گرفت و روی پلان گذاری های امنیتی، عملیات ها، دفع تهدیدات دشمن، چالش ها و ظرفیت های موجود ارگان های امنیتی و دفاعی، بحث صورت گرفت.
ارگ ریاست جمهوری افزوده است، که مسئولان ارگان های امنیتی و دفاعی ضمن اینکه در خصوص تعبیه قوت ها گزارش شان را ارائه کردند، خواهان گسترش حکومتداری و عرضه خدمات بیشتر به سطح ولسوالی ها شدند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور غنی با تاکید به اولویت های امنیتی و دفاعی، گفت که باید در زمینه حفاظت از مردم و تامین امنیت پروژه های انکشافی توجه جدی مبذول گردد و برنامه های اصلاحی و انکشافی ارگان های امنیتی و دفاعی مورد تطبیق قرار گیرد.
در پایان این خبرنامه ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشته است، که رئیس جمهور همچنان بر تامین امنیت شاهراه ها، جلوگیری از اخاذی های دشمن، تغییرات در قوماندانی های امنیه بر اساس معیار و شایستگی تاکید کرده، گفت: آن عده منسوبین امنیتی و دفاعی که در اجراات شان از خود شایستگی نشان داده اند، تقدیر شوند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.