Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 24425
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 سپتامبر 2020 - 10:05 |

غنی به ورزشکاران: شما بیرق جمهوریت را برافراشتید

غنی به ورزشکاران: شما بیرق جمهوریت را برافراشتید

به گزارش آژانس خبری پامیر، محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور شام دیروز در مراسم افتتاح مسابقات دورهفتم لیگ کرکت شپگیزه که در استدیوم بین المللی کرکت در شهر کابل برگزار گردیده بود، گفت که کرکت به تمام افغانستان تعلق دارد و این بازی، عزت و افتخار بزرگ برای افغان ها است.

وی خطاب به ورزشکاران کرکت گفت که شما بیرق بزرگ جمهوریت را با افتخار و عزت در میادین ملی و بین المللی برافراشتید. وقتی غم می آید، شما خوشی می آورید و استعداد کار تیمی را نشان دادید و نمایندۀ وحدت ملی و سفیران افغانستان هستید.

رئیس جمهور غنی گفت که شما به جهانیان ثابت ساختید که افغان ها زندانیان گذشته نیستند، برای آینده پلان دارند و هدف تعیین می توانند.

آقای غنی افزود که شما یک تیم نیستید، بلکه داستان آیندۀ افغانستان و هر افغان هستید و به جوانان امید به آینده دادید و می خواهیم تاریخ کرکت تجربۀ موفق را تکرار کند.

اشرف غنی تصریح کرد که افغانستان را کسی تقسیم کرده نمی تواند، در افغانستان من و تو نیست، ما هستیم و ارادۀ ملی ما را هیچ کسی زیر پا نمی تواند.

رئیس جمهور کشور در اخیر سخنانش به ورزشکاران کرکت اطمینان داد که در جلسه آیندۀ شورای عالی توسعۀ شهری، مکان مشخص برای اعمار استدیوم جدید، تعیین خواهد شد و از حمایت های همیشگی سکتور خصوصی نسبت به کرکت افغانستان نیز تشکر کرد.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه می‌گوید که اگر در نتیجه گفتگوهای صلح، ضرورتی برای تعدیل قانون اساسی باشد، باید از راه مشروع اقدام صورت گیرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.