Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ حمل , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 25984
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 29 سپتامبر 2020 - 13:02 |

وزارت دفاع از یک مانور نظامی در کابل خبر داد

وزارت دفاع از یک مانور نظامی در کابل خبر داد

وزارت دفاع ملی کشور می‌گوید که مانور تکتیکی ضربتی کبرا در پلچرخی کابل توسط مداومین دوره چهارم قوای ضربتی کوماندو اجرا گردید.

به گزارش آژانس خبری پامیر، در اعلامیه این وزارت که امروز سه‌شنبه(۸، میزان) منتشر شده، آمده است که نیروهای ضربتی کماندو مانور تکتیکی راه اندازی کردند و به زودی آماده ی مبارزه در برابر دشمنان افغانستان خواهند شد.

اعلامیه افزوده است که هدف از این مانور، ارزیابی توانایی های قوت های تازه نفس است که پس از فراگیری تعلیمات پیشرفته به زودی به میدان های نبرد فرستاده شده و در مقابل دشمنان کشور مبارزه خواهند کرد و از افغان ها محافظت خواهند نمود.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، روز گذشته (دوشنبه ۷ میزان) در دیدار با روئسا و اعضای کمیسیون‎های امور دفاعی، تمامیت ارضی و امنیت داخلی مجلس نمایندگان، گفت که ابعاد بحث باید وسعت پیدا کند، زیرا هیچ کسی با ارزش‌های جمهوریت و نیروهای امنیتی و دفاعی، معامله نمی تواند.

اشرف غنی تصریح کرد که مردم افغانستان از نظام کنونی به گونه قاطعانه حمایت نموده و خواهان آن هستند و همچنان ضمن حفاظت دستآوردهای نزده سال گذشته، صلح پایدار و باعزت در چارچوب قانون اساسی کشور می خواهند.

دو روز قبل، حکومت اعلام کرده بود که جنگجویان گروه طالبان در ۲۴ ساعت گذشته در ۲۴ ولایت کشور حمله‎‌های تهاجمی انجام داده اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.