Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 25681
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 سپتامبر 2020 - 16:05 |

کشته شدن چهار عضو داعش در ننگرهار

کشته شدن چهار عضو داعش در ننگرهار

به گزارش خبرگزاری پامیر، به نقل از اطلاعات روز، منابع محلی در ولایت ننگرهار گفته اند که چهار عضو گروه داعش به‌ شمول مسئول ترورهای هدفمند داعش برای شرق کشور و یک حمله‌کننده‌ی این گروه، در شهر جلال‌آباد، مرکز این ولایت کشته شده‌اند.

در اعلامیه‌ی دفتر والی ننگرهار که امروز (چهارشنبه، ۲ میزان) منتشر شده، آمده است که این افراد داعش در جریان عملیات نیروهای ویژه امنیت ملی در مربوطات ناحیه‌ی چهارم شهر جلال‌آباد کشته شده‌اند.

به نقل از اعلامیه، نیروهای امنیت ملی قصد داشتند که این افراد را زنده بازداشت کنند، اما آنان از خود مقاومت نشان داده و با نیروهای امنیتی ملی درگیر شده‌اند.

در اعلامیه آمده است که این اعضای داعش در جریان درگیری، از مردم عام و خانه‌های مسکونی به‌عنوان سنگر استفاده می‌کردند، اما سه نفر آنان در جریان عملیات تاکتیکی نیروهای امنیتی ملی کشته شده‌اند. یک فرد انتحاری این گروه نیز خود مواد همراهش را منفجر کرده و کشته شده است.

طبق معلومات دفتر والی ننگرهار، در جریان این عملیات نیروهای امنیت ملی، چندین حلقه ماین مقناطیسی و کنترل از راه دور، مواد انفجاری، مرمی، پول نقد، ریکشای هندی و یک عراده موتر نوع کرولا نیز به‌دست آمده است.

شایان ذکر است، ولایت ننگرهار در شرق کشور یکی از ولایت‌های ناامن به حساب می‌آید. قبلا گروه داعش در بخش‌های مختلف این ولایت فعالیت تروریستی داشتند، اما اخیرا حکومت افغانستان از شکست کامل این گروه در ننگرهار خبر داده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.