Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 25764
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 24 سپتامبر 2020 - 16:30 |

سفر مشترک مقام‌های ارشد امنیتی به هرات

سفر مشترک مقام‌های ارشد امنیتی به هرات

به گزارش خبرگزاری پامیر، هیأت مشترک مقام‌های ارشد امنیتی برای بررسی اوضاع امنیتی هرات به این ولایت سفر کرده‌ است. دفتر رسانه‌های والی هرات با نشر خبرنامه‌ای می‌گوید هدف سفر این هیأت بررسی اوضاع امنیتی و چاره‌یابی برای رفع آن است.

در خبرنامه هم‌چنان آمده است، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، در رأس هیأت قرار دارد و در ترکیب آن افزون بر معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، حمید طهماسی، سرمفتش شورای امنیت ملی و سرمفتش وزارت دفاع ملی نیز حضور دارند.

به نقل از خبرنامه، سیدوحید قتالی، والی هرات در دیدار با اعضای هیأت گفته است که اوضاع فعلی این ولایت را به گونه همه‌جانبه با هیأت در میان خواهد گذاشت و قرار است پس از گفت‌وگو و صحبت با مردم، گام‌های عملی جهت بهبود وضعیت امنیتی هرات برداشته شود.

این هیأت در حالی برای بررسی اوضاع امنیتی به هرات سفر کرده است که در این اواخر هراتیان از افزایش جرایم جنایی، آدم‌ربایی‌ها و دزدی‌های مسلحانه سخت شکایت دارند و مقام‌های محلی را به ناکامی در مهار جرایم متهم می‌کنند.

پیش از این مسعود اندرابی، سرپرست وزارت داخله، در سفر به ولایت بلخ، برخی از آمران حوزه‌های امنیتی پولیس شهر مزار شریف را به دلیل کم‌کاری در تأمین امنیت برکنار کرده بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.