Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 24644
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 سپتامبر 2020 - 12:35 |

طالبان دست داشتن در حمله بر کاروان موتر های امرالله صالح را رد کردند

طالبان دست داشتن در حمله بر کاروان موتر های امرالله صالح را رد کردند

طالبان دست داشتن در انفجار صبح امروز بر کاروان موترهای امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور را رد کرده است. در انفجار امروز تاکنون حدود ۱۴ تن کشته و یا زخمی شده است.

به گزارش آژانس خبری پامیر، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در توییترش نوشته که انفجار صبح امروز در کابل به آنها ربطی ندارند.

وزارت امور داخله می گوید که در انفجار صبح امروز در ساحه چهارراهی تایمنی سابقه در مربوطات حوزه چهارم امنیتی شهر کابل، تا کنون دو کشته و ۱۲ زخمی به شفاخانه منتقل شده است.

طارق آرین سخنگوی وزارت امور داخله گفته که در انفجار صبح امروز بر کاروان موترهای معاون اول رئیس جمهور تعدادی از شهروندان کشته و زخمی شده است.

آرین گفته که تا کنون دو شهید و ۱۲ زخمی از این حاثه به شفاخانه منتقل شده است. او جزئیات بیشتری از این حادثه ارائه نکرده است.

در همین حال دفتر معاونت اول ریاست‌جمهوری تأیید کرده است که صبح امروز بر کاروان موترهای امرالله صالح در شهر کابل حمله صورت گرفته است.در اعلامیه‌ی این دفتر آمده است که در این حمله به خود آقای صالح آسیبی نرسیده است.

همچنین پولیس کابل گفته که این انفجار حوالی ساعت ۷:۳۵ دقیقه‌ی صبح امروز در ساحه‌ی چهارراهی تایمی سابقه در مربوطات حوزه‌ی چهارم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

تا کنون فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.