Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 24521
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 07 سپتامبر 2020 - 9:50 |

نیرو های تازه نفس برای مقاومت در برابر طالبان به غزنی رسیدند

نیرو های تازه نفس برای مقاومت در برابر طالبان به غزنی رسیدند

به گزارش خبرگزاری پامیر، در پی تحرکات اخیر طالبان در ولایت غزنی، وزارت دفاع ملی اعلام کرده که نیروهای تازه نفس در بخش هایی از این ولایت مستقر شده‌اند.

وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‍ای اعلام کرده که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در ولایت غزنی به خصوص در شهر و اطراف شهر حضور گسترده دارند و پاسگاه‌هایشان به موقع اکمال می شود.

این وزارت گفته که کماندوهای تازه نفس در شهر و اطراف شهر غزنی به خصوص در منطقه‌ی آرزو مستقر شدند و اوضاع را زیر کنترول و نظارت دارند.

وزارت دفاع گفته که طالبان برخی از راه های رفت و آمد مردم را در منطقه ی آرزو ماین گذاری کردند که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی به شدت تلاش دارند تا این مناطق را از وجود ماین های کناره جاده ای و مواد انفجاری پاکسازی کنند.

این در حالیست که جنگجویان طالبان تحرکات خود را در این ولایت افزایش دادند. روز گذشته برخی منابع گزارش دادند که تعدادی از نیروهای امنیتی به دلیل عدم حمایت دولت، به طالبان پیوستند.

در روزهای اخیر تعدادی از باشندگان ولایت غزنی در اعتراض به افزایش ناامنی‌ها، قتل‌های هدفمند و بی تفاوتی دولت نسبت به این موضوع، دست به اعتراضات گسترده زده‌ و شاهراه کابل – قندهار رابه روی ترافیک مسدود کرده بودند.

آنان مقامات محلی در این ولایت را به ناتوانی وعدم مدیریت متهم کردند و خواهان برکناری آنان شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.