Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 24422
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 سپتامبر 2020 - 10:04 |
صالح:

کرونا، طالب و پنجاب ما را شکست داده نمی توانند

کرونا، طالب و پنجاب ما را شکست داده نمی توانند

به گزارش آژانس خبری پامیر، معاون اول رییس جمهور غنی خطاب به ورزشکاران کرکت گفت که کرونا، طالب، پنجاب، تروریزم و سایر توطئه ها ما را شکست داده نمی توانند.

امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری شام دیروز در مراسم افتتاح مسابقات دورهفتم لیگ کرکت شپگیزه که در استدیوم بین المللی کرکت در شهر کابل برگزار گردیده بود، گفت که کرونا، طالب، پنجاب، تروریزم و سایر توطئه ها ما را شکست داده نمی توانند، هدف دشمن آوردن جنگ و بدبختی است، اما اشتراک ما در این مراسم باشکوه این پیام را میرساند که ما به مردم خود خوشی و کرکت می آوریم.

معاون اول رئیس جمهور با یادآوری از سیلاب های پروان گفت که اولین محموله های کمک به آسیب دیدگان سیلاب ها از ولایات جنوبی رسید.

وی افزود: ما یک مردم و یک ملت هستیم و کرکت در راستای تحکیم وحدت ملت ما نقش بلند دارد، کرکت افغانستان شمول است و قهرمانان این رشتۀ ورزشی را باید مورد تشویق قرار دهیم.

امرالله صالح با اشاره به بر اینکه چند روز بعد لیگ فوتبال آغاز می گردد، گفت که با وجود کرونا، سیلاب ها و سایر بحران ها، یک چیز این ملت نمی شکند، آن ارادۀ قوی ماست که این وطن پیش میرود و به عقب بر نمی گردد.

در همین حال، محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور نیز خطاب به ورزشکاران کرکت گفت که شما بیرق بزرگ جمهوریت را با افتخار و عزت در میادین ملی و بین المللی برافراشتید.

رییس جمهور غنی تصریح کرد که افغانستان را کسی تقسیم کرده نمی تواند، در افغانستان من و تو نیست، ما هستیم و ارادۀ ملی ما را هیچ کسی زیر پا نمی تواند.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت دفاع ملی کشور اعلام نمود که حمله طالبان مسلح در ولایت غزنی با کشته و زخمی شدن ۱۲ طالب به شمول ۲ تروریست پاکستانی با شکست رو به رو شده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.