Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 27617
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2020 - 19:41 |

آیا حبیب نورمحمدوف در آینده رئيس جمهور داغستان خواهد شد؟

آیا حبیب نورمحمدوف در آینده رئيس جمهور داغستان خواهد شد؟

سرگئی خاریتونوف، رزمنده ام ام ای روسی می‌گوید حبیب نورمحمدوف که پس از برد اخیرش در مقابل رقیب امریکایی، با دنیای مبارزات آزاد خداحافظی کرد، در آینده رئيس جمهور جمهوری داغستان خواهد شد.

رقابت‌های مبارزات آزاد و هنرهای رزمی ترکیبی سازمان معتبر و جهانی یو اف سی (UFC) دیشب پس از چندین ماه توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا دیشب در یاسمارینای ابوظبی امارات که حالا به جزیره نبرد معروف شده آغاز شد که در مهم ترین نبرد، حبیب نورمحمدوف مبارز مسلمان و نام آشنا که در افغانستان نیز شهرت و آوازه فراوانی دارد، به مصاف جاستین گیچی از امریکا رفت.

پس از نبرد دو مبارز در روند اول، سرانجام مبارزه نفس گیر حبیب و جاستین در روند دوم به سود مبارز داغستانی با حرکت سمبیشن به پایان رسید و نورمحمدوف یک بار دیگر صلابت و قدرت خود را در داخل قفس نشان داد.

حبیب با کسب این پیروزی کماکان در این رقابت ها بدون شکست باقی ماند. وی در کارنامه درخشانی در سازمان یو اف سی، ۲۹ پیروزی متوالی دارد.

سرگئی خاریتونوف، رزمنده ام ام ای (MMA) روسی گفت: “بدون شک که حبیب خودش را در عرصه سیاسی پیش خواهد کرد. فکر می‌کنم، او رئيس جمهور آینده داغستان خواهد بود”.

وی گفت: “خداحافظی با مبارزات یک امر شخصی هر فرد است. او یک مبارزه زیبا و حیرت‌انگیز نشان داد، همه‌چیز را طوری انجام داد که من پیش‌بینی می‌کردم. هر رزمنده لحظه‌یی دارد که آماده به توقف می‌شود. در تیم او بچه‌های خوب زیاد اند، لذا باید منتظر ستاره جدیدی باشیم که با فرارسیدن زمان، خواهد درخشید”.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.