Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 26589
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 10 اکتبر 2020 - 14:00 |

اداره هوانوردی ملکی: هواپیمای کام‌ایر دچار آتش‌سوزی نشده بود

اداره هوانوردی ملکی: هواپیمای کام‌ایر دچار آتش‌سوزی نشده بود

به گزارش خبرگزاری پامیر، اداره هوانوردی ملکی اعلام کرد که هواپیمای کام‌ایر دچار حادثه آتش‌سوزی نشده شده بود و صرف هشدار تحریف‌شده‌ی برقی ماشین این هواپیما را دچار آتش‌سوزی نشان داده است.

گزارش شده بود که یک ماشین هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هواپیمایی کام‌ایر پیش از نشست در میدان هوایی کابل دچار آتش‌سوزی شده است. این حادثه پیش از چاشت روز شنبه، نزدهم میزان گزارش شد.

مبداء پرواز این هواپیما ولایت بدخشان و مقصد آن کابل بوده است. گزارش شده است که این هواپیما حامل شماری از اعضای حزب جمعیت از جمله احمدضیا مسعود معاون این حزب و امان‌الله گذر بوده است.

امان‌الله گذر گفته است که ماشین هواپیمای حامل آن‌ها در میدان هوایی از کار افتاد و آتش‌ گرفت. به گفته او، به سرنشینان این هواپیما آسیب نرسیده است.

در اعلامیه هوانوردی ملکی آمده است که آله نشان‌دهنده برقی حالت حریق انجن این هواپیما در نتیجه تکان‌های شدید در هوا، علایم حریق انجن را تحریف‌شده نشان داده است.

طبق اعلامیه اداره هوانوردی ملکی، کپتان هواپیمای مورد نظر بر اساس روند پروازی، برج کنترل پرواز ها را از موضوع اطلاع داده و نشست سالم و مصون در میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی صورت گرفته است.

اداره هوانوردی ملکی گفته است که هیچ نوع زیان و آسیبی به مسافران و هواپیما نرسیده است.

این اداره تأکید کرده است این مشکل، فقط یک هشدار تحریف‌شده‌ای برقی بوده است و چنین مواردی به صورت عادی و به ندرت در پروازها رخ می‌دهد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.