Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 26816
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 13 اکتبر 2020 - 20:57 |

دیدار اشرف غنی با شش تن از اشتراک کنندگان ممتاز کانکور امسال

دیدار اشرف غنی با شش تن از اشتراک کنندگان ممتاز کانکور امسال

رئیس جمهور افغانستان امروز با شش تن از اشتراک کنندگان ممتاز کانکور امسال دیدار نمود.
به گزارش آژانس خبری پامیر، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان عصر امروز با شمسیه علی زاده اول نمرۀ عمومی و پنج تن از اشتراک کنندگان ممتاز دیگر کانکور امسال که به ترتیب نمرات بلند را گرفته بودند، دیدار کرد. در این دیدار که در ارگ انجام شد، رئیس جمهور گفت، که من به نمایندگی از حکومت برای شما این موفقیت بزرگ را تبریک می گویم. شما آیندۀ افغانستان هستید و امیداورم به حدی به ترقی و پیشرفت برسید که رئیس جمهور افغانستان شوید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور از زحمات آنان و اینکه والدین شان آنان را مورد تربیت قرار داده اند، تشکر کرده، گفت که آرزو دارم ثروت و داشته های افغانستان را با دستان پرتوان تان مدیریت کنید.
ارگ ریاست جمهوری افغانستان افزوده است، که رئیس جمهور غنی خطاب به آنان گفت، که من ثمرۀ جمهوریت را در شما می بینم و شمسیه علی زاده اول نمرۀ عمومی مثال و الگو برای دختران افغانستانی می باشد.
ارگ افزوده است، که رئیس جمهور کشور در اخیر سخنانش گفت، که ادارۀ کانکور به یک ادارۀ شفاف و مورد اعتماد مردم مبدل شده و زمینۀ تحصیلات عالی را به جوانان ما فراهم کرده است.
در پایان این خبرنامه آمده است، که در مقابل شمسیه علی زاده اول نمرۀ عمومی کانکور امسال به نمایندگی از دیگران، از تشویق رئیس جمهور و اینکه به نظام تحصیلی و تعلیمی افغانستان توجه ویژه دارد، ابراز امتنان کرد. در اخیر این دیدار رئیس جمهور غنی، مبلغ یکصد هزار افغانی را به هر یک آنان به عنوان تحفه، اهدا نمود.

یادآوری می کنیم، که در آزمون کانکور امسال، ۶۶۰۹۵ تن به تحصیلات عالی دولتی افغانستان کامیاب شدند، که از این میان ۲۲۲۲۰ شان دختران استند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.