Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ ثور , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 26420
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 06 اکتبر 2020 - 18:01 |

رییس ستاد ارتش: به ‌زودی وضعیت امنیتی کندز بهبود می‌یابد

رییس ستاد ارتش: به ‌زودی وضعیت امنیتی کندز بهبود می‌یابد

به گزارش خبرگزاری پامیر، محمدیاسین ضیا، رییس ستاد ارتش و عبدالصبور قانع، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، در سفری به ولایت کندز به باشنده‌گان این ولایت ناآرام وعده دادند که به ‌زودی وضع امنیتی کندز بهبود می‌یابد.

رییس ستاد ارتش در یک نشست خبری گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با تمام توان با «مخالفان مسلح» دولت که در کشتار غیرنظامیان و تخریب کندز دست دارند، خواهند رزمید.

یاسین ضیا گفته است که اتخاذ تدابیر برای تأمین امنیت شاهراه‌ها و مصون شدن نقاط آسیب‌پذیر، از اهداف عمده سفر او کندز بوده است.

عبدالصبور قانع، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله، نیز در سخنانی در کندز گفته است که اصلاحات جدی در صفوف نیروهای پولیس، تفویض صلاحیت بیش‌تر به این نیروها و رسیده‌گی به شکایت‌های مردم از اولویت‌های کاری وزارت امور داخله است.

هم‌چنان عبدالستار میرزکوال، والی کندز، در این نشست خبری گفته است که تهدیدات امنیتی در کندز مهار می‌شود و اراده قوی برای تأمین امنیت این ولایت موجود است.

کندز در حوزه شمال‌شرق از ولایت‌های ناامن به شمار می‌رود. همواره از درگیری بین نیروهای امنیتی و طالبان حتا در حومه‌های شهر کندز گزارش شده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.