Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 26773
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 اکتبر 2020 - 12:30 |

والی بامیان: عضو پیشین ولسی جرگه به طالبان پیوسته؛ شهیدانی: نپیوسته‌ام

والی بامیان: عضو پیشین ولسی جرگه به طالبان پیوسته؛ شهیدانی: نپیوسته‌ام

به گزارش آژانس خبری پامیر، والی بامیان می‌گوید که بر اساس گزارش‌های کشفی و استخباراتی این ولایت، عبدالرحمن شیدانی، نمایندۀ پیشین مردم بامیان در ولسی جرگۀ افغانستان به گروه طالبان پیوسته است.

ادارۀ محلی بامیان به تازگی طی مکتوبی این موضوع را با ادارۀ مستقل ارگان‌های محل افغانستان نیز شریک ساخته است.

دراین مکتوب آمده است “قرار معلومات اولیه محترم عبدالرحمن شهیدانی، وکیل اسبق ولسی جرگه به گروه طالبان پیوسته و به قطر سفر نموده است، اما در زمینه ارگان‌های امنیتی موضوع را بررسی نموده به اسرع وقت اطمینان دهند”.

سید انور رحمتی، والی بامیان در باره این مکتوب گفت:”این حقیقت دارد، اما یک معلومات اولیه است و در آن‌جا گفته شده و نهادهای امنیتی وظیفه پیدا کرده که این موضوع را پیگیری کنند”.

اما عبدالرحمن شهیدانی، نمایندۀ پیشین مردم بامیان در ولسی جرگه با رد این گفته‌ها می‌گوید که وی در حال حاضر در امارات متحدۀ عرب به سر می‌برد و بنا به دعوت یکی از دوستانش به دوبی سفر کرده است.

آقای شهیدانی افزود:” من با این‌که رد می‌کنم به دسیسه گران و توطئه گران میگویم که از این چاه آب کشیده نمی‌توانید. من شهیدانی تمام ایام زندگی‌ام به مردم بامیان معلوم بوده و معلوم است که طالب بوده و که طالب می‌شود.”

آقای شهیدانی همچنان گفت قرار است به زودی به افغانستان سفر کند.

عبدالرحمن شهیدانی در دور قبلی ولسی جرگۀ افغانستان نمایندۀ مردم این ولایت بود. آقای شهیدانی در انتخابات گذشتۀ ولسی جرگۀ به دلیل برگشت دادن طیارۀ مسافربری “کام‌ایر” از بامیان، از نامزدی‌اش سلب صلاحیت شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.