Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 27821
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 30 اکتبر 2020 - 17:45 |

سکوت عربستان در برابر توهین به پیامبر اسلام (ص) منافقانه است

سکوت عربستان در برابر توهین به پیامبر اسلام (ص) منافقانه است

به گزارش خبرگزاری پامیر، شماری از عالمان دین در کشور در واکنش به سکوت برخی از سران کشورهای اسلامی از جمله عربستان در برابر هتاکی «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله گفتند که این کشورها در خدمت کشورهای قدرتمند غربی هستند.

«مولوی عبدالوکیل عیار» استاد دانشگاه در این باره به «آوا» گفت که اغلب سردمداران کشورهای اسلامی از جمله عربستان دست نشانده کشورهای قدرتمند جهان هستند و به نفع آنها کار می‌کنند.

وی افزود: آل سعود در عربستان نماینده کشورهای اسلامی و مسلمانان نیستند، بلکه نماینده آمریکا و کشورهای غربی است. کما اینکه همه شاهد هستند که در این روزها امارات، بحرین و سودان نیز با برقرای روابط با اسرائیل، عزت مسلمانان را به تاراج می‌دهند.

مولوی عبدالوکیل عیار همچنین تاکید کرد که سردمداران کنونی عربستان اعتقادی به اسلام ندارند و از اسلام فقط استفاده ابزاری می‌کنند.

وی ادامه داد: تمام تلاش سردمداران عربستان سعودی برای ایجاد اختلاف و تضعیف کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران و برخی از سازمان‌هایی است که می خواهند به دنیای اسلام خدمت کنند.

عیار با منافقانه خواندن سکوت عربستان در برابر سکوت عربستان درباره هتاکی رئیس جمهور فرانسه نیز گفت: امروز آل سعود با فشار سرنیزه و زور بر مردم عربستان حکومت می‌کنند و در حال حاضر زندان‌های عربستان مملو از مسلمانان آزادی خواه است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.