Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 27585
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2020 - 12:45 |

صالح: تصاویر تروریست‌ها را منتشر می‌کنیم

صالح: تصاویر تروریست‌ها را منتشر می‌کنیم

امرالله صالح؛ معاون نخست ریاست جمهوری می‌گوید، در روزهای آینده، عکس «تروریست‌ها» و همچنین «آن چهره‌هایی که قتل‌های‌عام را در شهر کابل سازمان‌دهی کرده‌اند، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت». او می‌گوید، طرحی برای توانمندسازی مردمی که زیر تهدید حملات داعش هستند نیز ریخته می‌شود.

به گزارش آژانس خبری پامیر، صالح، امروز (دوشنبه، ۵ عقرب) در یادداشتی فیسبوکی نوشت که بسیج ملت در برابر هسته‌های خوابیده و پنهان تروریزم در شهر و ولسوالی‌های کابل باید آغاز می‌شود.

او نگاشته‌است: «در روزهای آینده عکس تروریست‌هایی که در ولسوالی‌ها فعالیت دارند و همچنان آن چهره‌هایی که قتل‌های عام را در شهر کابل سازمان‌دهی کرده‌اند و تا اکنون فکر می‌کردند که اسم و جنایت‌شان تنها در لای کتاب‌ها باقی می‌ماند به مردم از طریق پوسترها معرفی می‌شوند.»

صالح می‌گوید، طرحی واضح و مشخص برای توانمندسازی مردمانی که زیر تهدید حملات داعش هستند ریخته می‌شود. به گفته او، این طرح بر اساس نظریات آماده خواهد شد تا در آینده از قتل‌ عام توسط داعش و طالب در ساحات ملکی جلوگیری شود.

معاون نخست ریاست جمهوری در این زمینه تصریح کرده که «چیزی به نام ملیشه‌سازی و توزیع اسلحه در برنامه وجود ندارد».

صالح می‌‌افزاید، ماموریت حمایت قاطع ناتو در بخش سرکوب تروریزم و جنایات سازمان‌یافته دوشادوش دولت افغانستان ایستاده است و به گفته او، نماینده ماموریت ناتو در جلسات امنیتی اشتراک می‌کند.

صالح گفته که حمایت نیروهای خارجی بیش‌تر در اکمال توانایی‌های فنی خواهد بود، زیرا «تکنالوژی عصری در انحصار کشورهای پیشرفته است».

معاون نخست ریاست جمهوری پیش‌تر از بسیج مردم علیه «تروریزم طالبانی و داعشی» سخن گفته‌بود.

این در حالی است که عصر روز شنبه (۳ عقرب) یک مرکز آموزشی در غرب کابل هدف یک حمله تروریستی گروه داعش قرار گرفت. در این حمله، دست‌کم ۲۵ دانش‌آموز جان باخته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.