Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 26272
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 04 اکتبر 2020 - 12:01 |

علائم بیماری کرونای ترامپ فاش شد

علائم بیماری کرونای ترامپ فاش شد

رئیس دفتر کاخ سفید می‌گوید که وضعیت سلامت رئیس‌جمهور امریکا واقع روز جمعه ۲ اکتوبر وخیم‌تر شده بود.

به گزارش آژانس خبری پامیر، ، مارک میدوز رئیس دفتر کاخ سفید به شبکه فاکس نیوز گفت که وضعیت سلامت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا روز جمعه (۲ اکتوبر) وخیم تر شده بود.

به گفته وی، صبح رئیس‌جمهور ترامپ احساس ضعف کرد. «ما واقعاً در این مورد نگران بودیم. او درجه حرارت بالایی داشت و میزان اکسیجن در خون او به شدت کاهش یافت».

رئیس دفتر کاخ سفید گفت: در حال حضر رئیس‌جمهور به «پیشرفت های باورنکردنی» دست یافته است. او تب ندارد و اشباع اکسیجن خون او طبیعی است. من براساس نتایج فعلی بسیار خوشبین هستم. [داکتران گفتند] برای ۴۸ ساعت آینده، او هنوز در خطر است.

پیش از این، سین کنلی، داکتر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در کنفرانس خبری گفته بود که وضعیت رئیس‌جمهور بسیار خوب بوده و انتقال وی به شفاخانه «والتر رید» اقدامی پیشگیرانه بوده است.

وی در ادامه این کنفرانس خبری گفته بود که حال ترامپ با گذر زمان در حال بهبودی بوده و از بهبودی که رئیس‌جمهور حاصل کرده بسیار خرسند هستیم.

رئیس‌جمهور امریکا بامداد روز جمعه از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا در ترامپ که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

ساعت بعد از این خبر، ترامپ با هلیکوپتر به شفاخانه نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی‌سی منتقل شد و مقام‌های این کشور گفتند که او احتمالاً چند روزی را در آنجا سپری خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.