Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ حوت , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 27355
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 22 اکتبر 2020 - 16:24 |

نمایندگان مجلس خواستار مسدود ساختن بازی “پابجی” در افغانستان شدند

نمایندگان مجلس خواستار مسدود ساختن بازی “پابجی” در افغانستان شدند

کمیسیون مواصلات و مخابرات ولسی جرگه کشور از اداره تنظیم خدمات مخابراتی اترا خواسته است تا دسترسی به بازی انترنتی “پابجی” در افغانستان را مسدود نماید.

به گزارش خبرگزاری پامیر، کمیسیون مواصلات و مخابرات مجلس نمایندگان افغانستان از اداره تنظیم خدمات مخابراتی اترا خواستار مسدود ساختن دسترسی به بازی “پابجی” شده است.

در نامه‌یی که وزارت دولت در امور پارلمانی در این مورد به اداره اترا فرستاده، آمده است: “بنابر فیصله کمیسیون مواصلات و مخابرات ولسی جرگه در رابطه به بازی انترنتی به نام پابجی (PUBG) که در بین جوانان کشور رایج شده و شکایات از این ناحیه به وجود آمده است… از اداره محترم تنظیم خدمات مخابراتی اترا خواسته اند با تمکین به قوانین نافذه دسترسی به بازی متذکره را مسدود نموده و در ظرف (۷) روز کمیسیون مذکور را کتبا اطمینان خواهند داد”.

قابل ذکر است که پیش از این در آغاز ماه سپتمبر دولت هند بازی پابجی را به همراه ۱۱۸ برنامه دیگر چینی به طور رسمی ممنوع اعلام کرد. دلیل مسدود شدن پابجی موبایل در هند افزایش تنش بین هند و چین و همچنین ترس از حمله سایبری از طرف همسایه‌ها بود. برخلاف برنامه‌های دیگر که سرور های آن ها در هند به طور کامل مسدود شده اند، بازی PUBG Mobile تفاوت زیادی دارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.