Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 28215
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2020 - 18:30 |

اعلامیه مطبوعاتی وزارت داخله در پیوند به شهادت سیاوش: جنایت تروریستان بی‌پاسخ نمی‌ماند

اعلامیه مطبوعاتی وزارت داخله در پیوند به شهادت سیاوش: جنایت تروریستان بی‌پاسخ نمی‌ماند

وزارت امور داخله افغانستان با نشر اعلامیه ای مطبوعاتی از بی پاسخ نماندن انفجار امروز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری پامیر وزارت امور داخله افغانستان امروز شنبه ۱۷ عقرب ۱۳۹۹ در پیوند به انفجار امروز کابل نوشت: با تاسف در انفجار ماین مقناطیسی بر موتر حامل یما سیاوش خبرنگار و کارمند دافغانستان بانک، وی و دو تن از همکارانش به شهادت رسیدند.
در ادامه خبرنامه این وزارت آمده است، که این یک جنایت و عمل نابخشودنی است که قطعاً بی‌پاسخ نمی‌ماند. نیروهای امنیتی و کشفی در هفته‌های اخیر شماری از اعضای شبکه‌های ماین‌گذار را بازداشت کردند و تلاش برای دستگیری یا سرکوب این تروریستان ادامه دارد.
این وزارت همچنین نوشته است، که تروریستان هر روز توسط نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی به هلاکت می‌رسند. طالبان باید بدانند که حمله به جان مردم، حمله به دانش و قلم هیچ توجیه ندارد و شکست و ناکامی مطلق این گروه را نشان می‌دهد.
در پایان این خبرنامه آمده است، که ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های قربانیان رویداد تروریستی امروز کابل به ویژه خانواده شهید یما سیاووش، اطمینان می‌دهیم که این جنایت بی‌پاسخ نمی‌ماند.
یادآوری می کنیم، که نزدیکای ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز شنبه (۱۷ عقرب) انفجاری در ساحه مکرویان در مربوطات ناحیه نهم شهر کابل رخ داد، که در آن یک گوینده پیشین شبکه طلوع با دو تن دیگر شهید شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.