Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 28468
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 12 نوامبر 2020 - 17:15 |

تهداب دو شبکۀ آب‌رسانی در جوزجان گذاشته شد

تهداب دو شبکۀ آب‌رسانی در جوزجان گذاشته شد

مسوولان محلی در ولایت جوزجان می‌گویند که تهداب دو شبکۀ آب‌رسانی در ولسوالی‌های آقچه و خواجه‌دوکوه این ولایت گذاشته شده است.

عبدالمعروف آذر، سخنگوی والی جوزجان امروز (پنج‌شنبه، ۲۲ عقرب) می‌گوید که هزینۀ این دو پروژۀ آب‌رسانی به ارزش سه میلیون و هشت‌ صد هزار افغانی است و از سوی دفتر اکتید پرداخت می‌شود. به سخن آقای آذر، حکومت محلی جوزجان در قسمت چگونه‌گی تطبیق پروژه‌ها با دفتر اکتید و موسسه‌های غیردولتی دیگر همکار می‌باشد.

سخنگوی والی جوزجان می‌افزاید که با تطبیق این پروژه‌ها چهار روستا در ولسوالی خواجه‌دوکوه و نُه روستای دیگر در ولسوالی آقچه در جوزجان از آب آشامیدنی صحی بهرمند خواهند شد. این دو پروژۀ آب‌رسانی در حالی در ولسوالی‌های کم‌آب ولایت جوزجان آغاز شده است که هر دو ولسوالی این ولایت با مشکل جدی کم‌بود آب آشامیدنی روبه‌رو‌ است.

کم‌بود و نبود آب آشامیدنی صحی در ولایت جوزجان یکی از چالش‌های مهم حکومت محلی در بیست سال پسین دانسته می‌شود. سخنگوی والی جوزجان خاطرنشان می‌سازد که حکومت محلی با همکاری ریاست احیا و انکشاف دهات و موسسه‌های غیردولتی دیگر تلاش دارد تا مشکل کم‌بود آب آشامیدنی صحی در این ولایت را برطرف سازد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.