Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 28322
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2020 - 16:58 |

پهپاد کشفی طالبان در پکتیکا به‌دست نیروهای امنیت ملی افتاد

پهپاد کشفی طالبان در پکتیکا به‌دست نیروهای امنیت ملی افتاد

در یک عملیات هدفمند نیروهای امنیت ملی بر یک مرکز طالبان در مربوطات ولسوالی برمل این ولایت، مقدار زیاد سلاح و مهمات و یک پهپاد کشفی این گروه به‌دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری پامیر، یک منبع امنیتی در ولایت پکتیکا می‌گوید که در یک عملیات هدفمند نیروهای امنیت ملی بر یک مرکز طالبان در مربوطات ولسوالی برمل این ولایت، مقدار زیاد سلاح و مهمات و یک پهپاد کشفی این گروه به‌دست آمده است.

این منبع امنیتی که نمی‌خواهد نام وی در خبر ذکر شود، امروز (دوشنبه، ۱۹ عقرب) به روزنامه اطلاعات روز گفت که این عملیات در منطقه‌ی «مرغی» ولسوالی برمل انجام شده است.

او گفت که در جریان این عملیات دو جنگ‌جوی گروه طالبان نیز کشته و تعداد دیگرشان به آن طرف خط دیورند فرار کرده‌اند.

به گفته‌ی او، پهپاد کشفی به ‌دست آمده با هفت دوربین مختلف مجهز بوده و از آن در پرتاپ بمب‌های کوچک نیز استفاده می‌شده است.

باشندگان محل و شاهدان عینی نیز در صحبت با این روزنامه می‌گویند که در جریان این عملیات نیروهای امنیت ملی، مقدار زیادی سلاح سنگین و مهمات جنگی طالبان به‌دست آمده است.

غازی دانش، سخن‌گوی والی پکتیکا نیز بدون اشاره به پهپاد کشفی طالبان، گفت که نیروهای امنیت ملی در این عملیات دست‌آوردهای زیادی داشته‌اند.

گروه طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته است.

ولایت پکتیکا در جنوب‌شرق کشور موقعیت دارد. در این ولایت که با پاکستان نیز مرز مشترک دارد، جنگ‌جویان گروه طالبان حضور و فعالیت تروریستی دارند

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.