Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 28299
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 نوامبر 2020 - 10:45 |

کرزی خطاب به بایدن: امید در قبال افغانستان راهبرد مشخص‌تر داشته باشید

کرزی خطاب به بایدن: امید در قبال افغانستان راهبرد مشخص‌تر داشته باشید

رییس جمهور پیشین افغانستان ابراز امیدواری می‌کند که جوبایدن نامزد برنده انتخابات آمریکا در مورد صلح افغانستان راهبرد روشن داشته باشد.

به گزارش آژانس خبری پامیر، حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین کشور با نشر توییتی انتخاب جوبایدن به عنوان رییس جمهور آینده و کاملا هریس معاون ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفته‌است.

رئیس جمهور پیشین ضمن آروزی موفقیت برای جو بایدن و معاون اولش کاملا هریس گفت:« تبریک می گویم که برای خدمت به مردم آمریکا انتخاب شده اید.»

وی در ادامه توئیت خود نوشته است:«جو بایدن رئیس جمهور منتخب، خواستار اتحاد والتیام برای آمریکا شده است، این خواسته درست برای یک هدف عالی ست. ما هم در افغانستان خواهان همین اهداف اما در دید وسیع تر و عمیق تر هستیم.»

حامد کرزی در انتهای توئیت خود گفته است:« ما امیدواریم رابطه آمریکا با افغانستان و سیاست دولت ایشان تماما بر روی صلح و ثبات کشور متمرکز شود».

گفتنی است که که جوباید نامزد دیموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شب گذشته برنده این انتخابات اعلام شد.

در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری امریکا، آقای بایدن ۲۷۳ رای الکترال پیروز شد و حریف انتخاباتی اش دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا نتوانست آرای لازم را کسب کند.

مراسم تحلیف جوبایدن ۲۰ جنوری سال آینده میلادی یعنی تا بیشتر از دو ماه دیگر برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.