Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 28689
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 17 نوامبر 2020 - 10:30 |

یک کارمند دولتی در فاریاب به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد

یک کارمند دولتی در فاریاب به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد

مسوولان امنیتی در ولایت فاریاب می‌گویند که مسوول توزیع تنخواه آمریت شهدا و معلولان به جرم رشوه‌ستانی از بازمانده‌گان شهدا بازداشت شده است. این فرد به دریافت ۹۲ هزار و ۵۰۰ افغانی رشوه متهم می‌باشد.

محمدکریم یورش، سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت فاریاب در صحبت با خبرگزاری نشانه می‌گوید که مسوول توزیع تنخواه آمریت شهدا و معلولان دیروز (دوشنبه، ۲۶ عقرب) هنگام دریافت رشوه از بازمانده‌گان شهدای نظامی پولیس بازداشت شده است. آقای یورش می‌افزاید که کارمندان آمریت کشف جرایم اقتصادی پولیس ولایت فاریاب از مدتی این متهم را زیر نظر داشتند.

سخنگوی فرماندهی پولیس ولایت فاریاب خاطرنشان می‌سازد که این متهم از بازمانده‌گان شهدای نظامی برای اجرای تنخواه و امتیازهای شهدای‌شان بین ۳ تا ۵ هزار افغانی پول مطالبه می‌کرد. اقدامی که خلاف قانون شمرده می‌شود و در قانون جزا جرم‌انگاری شده است.

مسوولان امنیتی نام این فرد را فاش نمی‌سازند، اما می‌گویند که پروندۀ متهم زیر بررسی‌های ابتدایی پولیس قرار دارد و پس از طی مراحل قانونی به دادستانی فرستاده خواهد شد.

این در حالی است که بازمانده‌گان شهدا و معلولان همواره از تأخیر و تعلل در پرداخت تنخواه و امتیازهای مورثان‌شان شکایت دارند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.