Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 29626
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 30 می 2021 - 9:25 |

توزیع یک‌ونیم میلیون تذکره الکترونیکی در ماه‌های حمل و ثور

توزیع یک‌ونیم میلیون تذکره الکترونیکی در ماه‌های حمل و ثور

به تازگی، رییس عمومی اداره‌ی ملی احصائیه و معلومات آمار داده است که در ماه‌های حمل و ثور سال جاری خورشیدی، یک‌ونیم میلیون تذکره الکترونیکی برای متقاضیان توزیع شده است.

به گزارش آژانس خبری پامیر، اداره‌ی احصائیه ملی و معلومات با نشر خبرنامه‌یی گفته که احمدجاوید رسولی رییس عمومی این اداره پس از ظهر روزشنبه(۸ جوزا) با رییس‌جمهور غنی دیدار و کارکردهای این نهاد را به رییس‌جمهور گزارش داده است.

رییس عمومی احصائیه ملی و معلومات افزوده که تنها در ماه‌های حمل و ثور سال جاری به تعداد ۱٫۵ میلیون تذکره الکترونیکی برای متقاضیان توزیع شده است.

به گفتۀ رییس عمومی اداره‌ی ملی و احصائیه، در این مدت چهارنیم میلیون تذکره الکترونیکی دیگر نیز طی مراحل شده است.

همچنان آقای رسولی در رابطه به فعاليت‌های احصائيوی، معلومات جغرافيايی و سیستم‌سازی در وزارت‌ها و ادارات دولتی به ریيس‌جمهور غنی معلومات داده و چالش‌ها را ارایه نمود که در زمینه هدایات لازم از جانب رییس‌جمهور صادر گردید.

هیات رهبری ادارهه‌ی ملی احصائيه و معلومات به رییس‌جمهور اطمینان دادند که این اداره تلاش خواهد کرد تا سطح فعاليت‌های خویش را بیش‌تر گسترش داده، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در کم‌ترين زمان ممکن در کشور ارایه نماید.

با این همه، هم‌زمان تلاش‌ها در جهت تسریع روند توزیع تذکره‌های الکترونیکی، چالش‌هایی نیز در سد راه این روند وجود دارد. چالش‌هایی‌که گفته می‌شود که طی مراحل اخذ تذکره برای شهروندان زمان‌گیر است.
آژانس خبری پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.