Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29051
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 04 می 2021 - 10:01 |

یک زن و سه کودک در تخار به گونۀ مرموز در دریا غرق شده اند

یک زن و سه کودک در تخار به گونۀ مرموز در دریا غرق شده اند

مسوولان محلی ولایت تخار تأیید می‌کنند که یک زن در مربوطات ولسوالی فرخار این ولایت، خود وسه کودکش را در دریا غرق کرده است.

خلیل اسیر سخنگوی فرماندهی پولیس تخار به خبرگزاری نشانه می‌گوید این رویداد حوالی ساعت ۱۱:۰۰ بجۀ پیش از چاشت دیروز(دوشنبه، سیزدهم ثور) در روستای «لژده» از مربوطات ولسوالی فرخار رخ داده است.

آقای اسیر می‌افزاید که این زن نخست خانۀ رهایشی‌اش را آتش زده و سپس سه کودک خوردسال وخودش را به دریا انداخته و غرق کرده است.

سخنگوی فرماندهی پولیس تخار یاد آور می‌شود که تاکنون انگیزۀ وقوع این رویداد مشخص نشده است. به گفتۀ او، پولیس سرگرم بررسی این قضیه است وشوهر این زن در بازداشت پولیس قرار دارد.

در همین حال برخی منابع مردمی مدعی شده اند که این زن به دلیل تنگ‌دستی خود و سه کودکش را کشته است، ادعای که پولیس تخار، درستی آن را هم اکنون تأیید نمی‌کند.

تخار در شمال افغانستان از جمله ولایت‌های نسبتا ناامن کشور به شمار می‌رود. حضور گستردۀ جنگجویان طالبان وافراد مسلح غیر مسوول دراین ولایت افزون بر ناامن کردن این ولایت، با عث شده است که باشندگان تخار تاحدی درمزیقۀ اقتصادی قرار گیرند.

روز‌های پیش شماری از باشندگان ولسوالی کلفکان این ولایت مدعی شده بودند که درگیری‌های طولانی میان دو فرمانده مسلح غیر مسوول با عث شده است که شماری از باشندگان این ولسوالی نتوانند زمین‌های زراعتی شان را زرع کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.