Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29680
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 31 می 2021 - 9:10 |

احمدولی مسعود: ایجاد شورای عالی دولت، بهانه‌ای برای ماندن در قدرت است

احمدولی مسعود: ایجاد شورای عالی دولت، بهانه‌ای برای ماندن در قدرت است

احمدولی مسعود؛ رییس بنیاد شهید احمدشاه مسعود و منتقد حکومت، ایجاد شورای عالی دولت را بازی برای ماندن در قدرت دانسته و تاکید می‌کند که این اقدامات فقط رنج مردم افغانستان را طولانی‌تر می‌سازد.

به گزارش آژانس خبری پامیر، احمدولی مسعود، صبح امروز دوشنبه(۱۰ جوزا) در صفحه فیس‌بوک خود نوشته که به‌دلیل نبود صداقت در رهبران سیاسی، تعریف و هدف از ایجاد شورای عالی دولت مبهم است.

آقای مسعود نوشته است:«مانند کف دست می‌دانیم که این شوراسازی‌ها یک بار دیگر برای ماندن در بازی قدرت به هر قیمت ممکن آغاز گردیده است؛ اقدامات عوام‌فریبانه‌یی که فقط رنج مردم را طولانی‌تر می‌سازد.

به گفته‌ی این منتقد حکومت، اکنون وقت آن رسیده است که رهبران موجود کشور قدرت را به یک نهاد بی‌طرف متشکل از شخصیت‌های با اعتبار اقوام انتقال دهند تا صلح در کشور تامین شود.«سپس شانس خود را در یک آزمون شفاف و عادلانه امتحان کنند، نه بازور و زر خارجی، فساد و تقلبات خائنانه داخلی، پول‌های اوپراتیفی دولتی.»

این انتقاد پس از آن مطرح می‌شود که به تازگی، حکومت افغانستان اقدام به ایجاد شورای عالی دولت کرده است. هرچند، این شورا تاهنوز نهایی نشده اما با واکنش‌های زیادی از شخصیت‌های سیاسی کشور مواجه شده است.

آژانس خبری پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.