Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29103
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 05 می 2021 - 13:30 |

ویروس کرونا؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تن جان باخته ۳۶۵ مورد مثبت ثبت شده است

ویروس کرونا؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ تن جان باخته ۳۶۵  مورد مثبت ثبت شده است

وزارت صحت عامه اعلام کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور جان باخته و ۳۶۵ مورد مثبت این ویروس در ۲۴ ولایت کشور ثبت شده است.

وزارت صحت عامه امروز (سه‌شنبه، چهاردهم ثور) اعلام کرده است که چهار نفر درکابل، دو – دو نفر درپکتیا و خوست و یک – یک نفر در قندهار و فراه در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

همچنان در یک شبانه‌روز گذشته یکهزار و ۹۹۳ نمونۀ مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در آزمایشگاه‌های طبی کشور بررسی شده‌اند. در این میان، ۳۶۵ مورد مثبت ویروس کرونا در ۲۴ ولایت کشور شناسایی شده است.

بر اساس آمار وزارت صحت عامه، ۹۷ مورد در ننگرهار، ۶۶ مورد در کابل، ۳۱ مورد در قندهار، ۲۴ – ۲۴ مورد در هرات و کاپیسا، ۲۳ مورد در نیمروز، هفده مورد در پکتیا، ده مورد در بلخ، نه – نه نفر در لغمان و پکتیکا، هفت مورد در غزنی، شش مورد در کندز، پنج – پنج مورد در هلمند، بامیان و بادغیس و چهار – چهار
مورد در خوست، فراه و تخار، سه – سه مورد در میدان وردک و نورستان و یک – یک مورد د رغور و بغلان ثبت شده است.

به این ترتیب، شمار مجموعی مبتلایان ویروس کرونا در کشور به ۶۱ هزار ۱۶۲ تن افزایش یافته است. از این میان ۵۳ هزار و ۷۵۰ تن دوباره صحت‌یاب شده‌ و دوهزار و ۶۶۴ تن دیگر در نتیجۀ ابتلا به این ویروس، جان باخته‌اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.