Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29212
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 09 می 2021 - 13:24 |

ویروس کرونا؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار جان باخته و ۲۲۱ مورد جدید ثبت شده است

ویروس کرونا؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار جان باخته و ۲۲۱ مورد جدید ثبت شده است

وزارت صحت عامه اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشور جان باخته و ۲۲۱ مورد مثبت این ویروس در ۱۷ ولایت کشور ثبت شده است.

وزارت صحت عامه امروز (یکشنبه، نوزدهم ثور) با نشر آمار روزانۀ ابتلا به ویروس کرونا در کشور می‌گوید که هفت نفر درکابل، دو – دو نفر در ننگرهار و جوزجان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

همچنان در یک شبانه‌روز گذشته یکهزارو ۹۴۴ نمونۀ مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در آزمایشگاه‌های طبی کشور بررسی شده‌اند. در این میان، ۲۲۱ مورد مثبت ویروس کرونا در ۱۷ ولایت کشور شناسایی شده است.

بر اساس آمار وزارت صحت عامه، ۵۰ مورد در کابل،۴۳ مورد در ننگرهار ۳۶ مورد در قندهار،۲۲ مورد در پروان، بیست مورد در هرات، ده مورد در نیمروز،نه مورد در لوگر، پنج – پنج مورد در میدان وردک، غزنی، پنجشیر و ارزگان، سه مورد در کندز، دو – دو مورد در بلخ، تخار، بغلان و یک – یک مورد در زابل و غور ثبت شده است.

به این ترتیب، شمار مجموعی مبتلایان ویروس کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۶۳ تن افزایش یافته است. از این میان ۵۴ هزار و ۲۲۲ تن دوباره صحت‌یاب شده‌ و دو هزار و ۶۹۸ تن دیگری در نتیجۀ ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.