Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29786
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 02 ژوئن 2021 - 13:29 |

جان باختن هشت نفر در نتیجه‌ی واژگون شدن یک موتر در ولایت بدخشان

جان باختن هشت نفر در نتیجه‌ی واژگون شدن یک موتر در ولایت بدخشان

مسوولان محلی ولایت بدخشان می‌گویند که از اثر واژگون شدن یک موتر در ولسوالی مایمی ولایت بدخشان، هشت نفر به‌شمول زنان و کودکان جان باختند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، نیک‌محمد نظری، سخنگوی والی بدخشان افزوده است: سرنشینان یک موتر در ولسوالی مایمی این ولایت زمانی جان باختند که موتر حامل آن‌ها در دریا غرق شد.

به گفتۀ سخنگوی والی بدخشان، این رویداد حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح امروز چهارشنبه(۱۲ جوزا) در منطقه‌ی«ریگ روان» ولسوالی مایمی رخ داده است.

او وضاحت داد که یک عراده موتر نوع لندکروزر که از این ولسوالی به مقصد شهر فیض‌آباد، مرکز بدخشان در حرکت بود، از جاده منحرف و به دریا سقوط کرد.

نظری گفت که اجساد تاکنون از آب بیرون کشیده نشده و تنها چهار نفر دیگر به حالت زخمی نجات داده شده‌اند. او ادامه داد: تلاش‌ها برای بیرون کردن اجساد از آب جریان دارد.

سخن‌گوی والی بدخشان در مورد علت وقوع این رویداد چیزی نگفته است، اما بی‌احتیاطی رانندگان و کم‌عرض بودن جاده‌ها در بخش‌های مختلف کشور از جمله ولایت‌های کوهستانی از علت‌های اصلی وقوع حادثات ترافیکی دانسته می‌شود.

دو روز پیش نیز یک عراده موتر که از ولسوالی ارغنج‌خواه بدخشان به‌سوی شهر فیض‌آباد در حرکت بود، در مسیر راه از جاده منحرف شد. در نتیجه‌ی این رویداد، هشت نفر به‌شمول زنان و کودکان کشته و نُه نفر دیگر زخمی شدند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.