Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 30494
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 29 ژوئن 2021 - 9:48 |

سرپرست وزارت دفاع: نیروهای امنیتی اجازه نخواهد داد که بار دیگر رژیم طالبان تحمیل شود

سرپرست وزارت دفاع: نیروهای امنیتی اجازه نخواهد داد که بار دیگر رژیم طالبان تحمیل شود

بسم‌الله محمدی سرپرست وزارت دفاع ملی هشدار می‌دهد که گروه طالبان از راه جنگ و خون‌ریزی به اهداف شوم خود نخواهند رسید و نیروهای امنیتی اجازه نمی‌دهد تا بار دیگر رژیم نامشروع این گروه در کشور تحمیل شود.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، سرپرست وزارت دفاع ملی و معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله روز دوشنبه(۷ سرطان) جهت بررسی اوضاع امنیتی و تقدیر از نیروهای امنیتی به ولایت میدان وردک رفتند.

به گفته‌ی سرپرست وزارت دفاع ملی، توجه به سرباز و رسیدگی به مشکلات نیروهای امنیتی در میدان‌های مبارزه با گروه‌های تروریستی در صدر اولویت‌های این وزارت قرار دارد و در این زمینه از تمام امکانات موجود استفاده خواهد شد.

آقای محمدی خطاب به نیروهای امنیتی افزود:«شما با خون‌تان از افغانستان حراست می‌کنید و مردم هیچ‌گاه این قربانی‌های شما را فراموش نخواوهند کرد و همه‌ی ما مدیون فداکاری‌های شما هستیم.»

او به طالبان هشدار داد که از راه جنگ و خون‌ریزی پیروز نخواهند شد، نیروهای امنیتی و دفاعی اجازه نخواهند داد که بار دیگر رژیم نامشروع خود را بالای مردم تحمیل کنند.

سرپرست وزارت دفاع ملی پس از قرار گرفتن در راس این وزارت، نخستین سفر ولایتی خود را جهت بررسی اوضاع امنیتی از ولایت میدان وردک آغاز کرد.

بسم‌الله محمدی در حالی به این ولایت می‌رود که شماری از ولسوالی‌های این ولایت طی یک ماه اخیر از سوی طالبان به شدت ناامن شده بود.

افزون براین، در سه ماه اخیر، میزان خشونت‌ها میان نیروهای امنیتی افغان و طالبان به‌شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است و این گروه توانسته که حدود چهل ولسوالی را سقوط دهند.

علی‌رغم سقوط ولسوالی‌ها اما طالبان تلفات سنگینی را از سوی نیروهای امنیتی متقبل شده‌اند.

براساس آخرین معلومات وزارت دفاع ملی، شب گذشته در نتیجه‌ی دو حمله‌ی هوایی در مسیر کیله‌گی-دوشی، ۲۲ جنگ‌جوی طالب کشته شده و ۱۴ جنگ‌جوی دیگر زخمی شدند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.