Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 29846
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 06 ژوئن 2021 - 10:48 |

طرح امنیتی برای غرب کابل از سوی ارگ ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار گرفت

طرح امنیتی برای غرب کابل از سوی ارگ ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار گرفت

به‌دنبال حملات هدف‌مند بر مناطق غرب شهر کابل، ارگ ریاست‌جمهوری اعلام کرده که در نشستی با حضور رییس‌جمهور غنی، طرح امنیتی و انکشافی غرب کابل مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، در اعلامیه ارگ ریاست‌جمهوری آمده است:«در نشستی تحت ریاست رییس‌جمهور محمداشرف غنی، روی طرح امنیتی و انکشافی غرب کابل، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.»

بر اساس اعلامیه ارگ، در این نشست که سرور دانش معاون دوم ریاست‌جمهوری و حاجی محمدمحقق مشاور ارشد ریاست‌جمهوری نیز حضور داشتند، ابتدا در خصوص بخش امنیتی این طرح بحث صورت گرفت و فیصله گردید تا ارگان‌های امنیتی آن را مورد غور بیشتری قرار دهند.

بر اساس فیصله ارگ ریاست‌جمهوری، نهادهای امنیتی مکلف استند تا هرچه زودتر، جهت اقدامات بعدی، به مقام ریاست‌جمهوری گزارش ارایه کنند.

در اعلامیه ارگ همچنان آمده که در این نشست فیصله شد که تیمی تحت نظر شرکت انکشاف ملی با عضویت شهرداری کابل و اداره‌ی زون پایتخت، بخش انکشافی این طرح را در مدت یک هفته آماده نموده و جهت اقدامات بعدی به ریاست‌جمهوری گزارش دهند.

رییس‌جمهور غنی در حالی طرح امنیتی برای غرب کابل را مورد بررسی قرار می‌دهد که پیش از آن، محقق گفته بود که این طرح از سوی ریاست امنیت ملی رد شده است.

پس این اظهارات محقق، نهادهای حکومتی اعلام کرد که طرح امنیتی سرور دانش رد نشده بلکه طرح آقای محقق رد شده است.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.