Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 29830
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 05 ژوئن 2021 - 12:51 |

غنی: کسانی‌که با داکتران رفتار نادرست کردند، تحت پی‌گرد عدلی و قضایی قرار می‌گیرند

غنی: کسانی‌که با داکتران رفتار نادرست کردند، تحت پی‌گرد عدلی و قضایی قرار می‌گیرند

رییس‌جمهور غنی هشدار می‌دهد، کسانی‌که با داکتران برخورد نادرست کرده‌اند، مورد پی‌گرد نهادهای عدلی و قضایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، ارگ ریاست‌جمهوری، امروز شنبه(۱۵ جوزا) در خبرنامه‌یی گفته که محمداشرف غنی رییس‌جمهوری کشور، با هیات رهبری وزارت صحت عامه در خصوص مدیریت موج سوم کرونا و اقدامات آینده‌ی دولت در این راستا بحث و تبادل نظر کرد.

رییس‌جمهور گفته که هفت هزار دوز واکسین کرونا از چین در آینده‌ی نزدیک وارد کابل می‌شود و اقدامات لازم به‌خاطر فراهم کردن آکسیجن مورد نیاز از داخل و خارج نیز صورت گرفته است.

آقای غنی با اشاره به بحران موج سوم کرونا، تاکید کرده که در کنار وزارت صحت عامه، باید همه در مسوولیت‌پذیری شریک شوند، رهبری دولت برای بیشتر شدن هماهنگی و همکاری هر زمانی آماده‌ی کمک می‌باشد.

رییس‌جمهور در خصوص بدرفتاری برخی از افرادی علیه داکتران در شفاخانه‌ها هشدار داد که دولت متعهد به حفاظت از حیثیت، عزت، و وقار داکتران است، کسانی‌که با آن‌ها برخورد نادرست می‌کنند، مورد پی‌گرد عدلی و قضایی قرار می‌گیرند.

با این حال، وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه از تطبیق هدف‌مند واکسن کرونا اطمینان داده، خاطرنشان کرد که پلان منظم به‌خاطر تکمیل نمودن کمبود آکسجن در شفاخانه‌ها ترتیب شده است و شماری از شفاخانه‌ها با سیستم مرکزی آکسیجن وصل شده که متباقی نیز وصل خواهند شد.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.