Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 30254
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 ژوئن 2021 - 21:45 |

وزارت دفاع: باشندگان ولایت‌های تخار، جوزجان و پروان علیه طالبان بسیج شدند

وزارت دفاع: باشندگان ولایت‌های تخار، جوزجان و پروان علیه طالبان بسیج شدند

مسوولان وزارت دفاع ملی می‌گویند که شهروندان ولایت‌های پروان، جوزجان و تخار سلاح برداشته و در کنار نیروهای امنیتی علیه طالبان می‌جنگند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، فواد امان معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی شام امروز یک‌شنبه(۳۰ جوزا) گفته است که مردم تخار در حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی علیه طالبان بسیج شده‌اند.

معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی همچنان تصریح کرده که مقام‌های امنیتی در شمال کشور هم‌اکنون در میان مردم ولایت تخار به‌سر می‌برد تا وضعیت امنیتی این ولایت را کنترل کنند.

براساس گزارش‌هاپف جنرال توکلی فرمانده قول اردوی ۲۱۷ پامیر در میان مردم تخار به باشندگان این ولایت اطمینان داده که وضعیت امنیتی تغییر خواهد کرد و به این منظور، به‌زودی عملیات تصفیوی راه‌اندازی خواهد شد.

وضعیت امنیتی در ولایت‌های شمالی با گذشت هر روز وخیم‌تر می‌شود. جنگ‌جویان طالبان تاکنون چندین ولسوالی را در ولایت‌های تخار، فاریاب، جوزجان و سمنگان سقوط داده‌اند.

در کنار این نگرانی‌ها، بسم‌الله محمدی سرپرست وزارت دفاع ملی هشدار داده که طالبان از راه خشونت، جنگ و خون‌ریزی به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این آرمان را به گور خواهند برد.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.