Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 30440
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 26 ژوئن 2021 - 20:14 |

گروه طالبان در جنوب کشور، زمینه انتقال تجهیزات نظامی را به پاکستان فراهم می‌سازد.

گروه طالبان در جنوب کشور، زمینه انتقال تجهیزات نظامی را به پاکستان فراهم می‌سازد.

سرپرست وزارت امور داخله می‌گوید که جنگ‌جویان طالبان در ساحات تحت کنترل خود، تاسیسات عامه را تخریب و ز مینه‌ی انتقال تجهیزات نظامی را به کشور پاکستان فراهم می‌سازند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، عبدالستار میرزکوال سرپرست وزارت امور داخله، امروز شنبه(۵ سرطان) جهت بررسی اوضعیت امنیتی به ولایت پکتیا رفته و در جمع سربازان قطعات خاص پولیس سخنرانی کرده است.

به گفته‌ی سرپرست وزارت امور داخله، جنگ‌جویان طالبان در ساحات تحت کنترل خود تاسیسات عامه را ویران کرده و نیز زمینه انتقال تجهیزات نظامی را که از ولسوالی‌های جنوبی به‌دست می‌آورند، به پاکستان فراهم می‌سازند.

میرزکوال در لابه‌لای سخنان خود تصریح نمود که جنگ‌جویان طالبان در ساحات تحت کنترل خود، نشان داده‌اند که هیچ کاری به جز خرابی و ویرانی نکرده‌اند.

او همچنان خاطرنشان ساخت که هیچ خدماتی در ساحات تحت کنترل وجود ندارد، زیرا این به ویرانی و نابودی سرمایه‌های ملی معتقد است.

این در حالی است که جنگ‌جویان طالبان در ماه‌های اخیر، با تداوم جنگ و خشونت‌ها، برخی از ولسوالی‌های ولایات را که در شمال و جنوب‌شرقی کشور تصرف کردند. علاوه بر تصرف، آن‌ها برخی از ساختمان‌های ولسوالی را انفجار داده‌اند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.