Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 30050
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 16 ژوئن 2021 - 8:25 |

برگزاری نشست امنیتی در ارگ ریاست‌جمهوری

برگزاری نشست امنیتی در ارگ ریاست‌جمهوری

هم‌زمان با تشدید خشونت‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان طالبان، سومین نشست امنیتی در یک هفته‌ی اخیر به ریاست‌ محمداشرف غنی رییس‌جمهوری کشور برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، ارگ ریاست‌جمهوری شام روز سه‌شنبه(۲۵ جوزا) با نشر خبرنامه‌یی گفته که در این نشست امنیتی اوضاع عمومی امنیتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در خبرنامه‌ی ارگ آمده که در این نشست، والیان، فرماندهان قول اردوها، فرماندهان امنیه و روئسای امنیت ملی ولایات از طریق کنفرانس ویدیویی وصل بودند.

بر اساس خبرنامه، رییس‌جمهور غنی، گزارش ستاد ارتش وزارت دفاع ملی و مسوولین بخش‌های امنیتی را در خصوص بهبود وضعیت امنیتی ولایات، سوق و اداره نیروهای امنیتی استماع کرده است.

طبق خبرنامه ارگ ریاست‌جمهوری، آقای غنی در این نشست امنیتی به مسوولین امنیتی و والیان، به‌خاطر اتخاذ تدابیر بهتر در امر تامین امنیت، هدایت‌های لازم را صادر کرده است.

با این حال، این سومین نشست امنیتی است که در یک هفته اخیر به ریاست‌ محمداشرف غنی در ارگ ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و این نشست‌های امنیتی در حالی برگزار می‌شود که میزان خشونت‌ها در بخش‌های مختلف کشور توسعه یافته است.

افزون براین، در یک ماه اخیر، حدود ده ده ولسوالی از سوی جنگ‌جویان وابسته به طالبان در ولایت‌های مختلف سقوط داده شده‌اند؛ امری‌که از سوی مقام‌های ارشد حکومت افغانستان رد شده و آن را تبلیغات دشمن می‌دانند.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.