Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 30146
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 17 ژوئن 2021 - 21:23 |

واکنش‌ها به تلفات نظامیان؛ صالح: تلفات جنگ‌جویان طالبان سه برابر نیروهای امنیتی است

واکنش‌ها به تلفات نظامیان؛ صالح: تلفات جنگ‌جویان طالبان سه برابر نیروهای امنیتی است

به‌دنبال واکنش‌های گسترده مبنی بر تلفات نظامیان افغان در میدان‌های نبرد، امرالله صالح معاون اول ریاست‌جمهوری می‌گوید که تلفات جنگ‌جویان طالبان سه برابر نیروهای امنیتی است.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، آقای صالح عصر امروز پنج‌شنبه(۲۷ جوزا) در یادداشت فیس‌بوکی خود، پذیرفته که کشور روزهای دشواری را پشت سر می‌گذراند و در آن شکی وجود ندارد.

آقای صالح در این یادداشت نوشته است:«کشور روزهای سخت را می‌گذراند، شکی نیست. در عین حال، تلفات گروه جهل و وحشت سه برابر نیروهای ما است. به پروپاگند دشمن باور نکنید.»

معاون اول ریاست‌جمهوری همچنان در خصوص تحولات امنیتی در ولایت زابل بیان کرده که نحوه تخلیه نیروهای ارتش ملی از ولسوالی شینکی این ولایت یک راز اطلاعاتی است و در چنین لحظاتی، نیاز نیست که محرمیت‌های عملیاتی زیرنام آزادی بیان فاش و دشمن از آن بهره‌برداری کند.»

امرالله صالح از عموم مردم افغانستان خواسته که از شهامت و وقار نیروهای امنیتی و دفاعی نمایندگی کنند.«سخنگوی شهامت و پای‌مردی نیروهای دلیر کشور باشید. متوجه باشید که هر تبصره شما مخاطب‌های مختلف دارد.»

آقای صالح در حالی واکنش نشان می‌دهد که با تشدید خشونت‌ها از سوی گروه طالبان، میزان تلفات نظامیان افغان بلند رفته است و این منجر به واکنش‌های گسترده در شبکه‌های اجتماعی شده است.

در آخرین مورد، گزارش‌ها از ولایت فاریاب می‌رساند که حدود ۲۰ سرباز کماندوی ارتش ملی در این ولایت از سوی طالبان کشته شده‌اند و در این میان، سهراب عظیمی فرزند جنرال عظیمی نیز شامل می‌باشد.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.