Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 30918
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 13 جولای 2021 - 21:13 |

دیدار رهبر حزب جمعیت اسلامی با رییس‌جمهور؛ نور: مردم بلخ علیه طالبان می‌جنگند

دیدار رهبر حزب جمعیت اسلامی با رییس‌جمهور؛ نور: مردم بلخ علیه طالبان می‌جنگند

استادعطامحمد نور رهبر حزب جمعیت اسلامی با رییس‌جمهور غنی و امرالله صالح در شهر مزارشریف دیدار نموده و در خصوص وضعیت امنیتی شمال و بلخ صحبت کردند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، استادعطامحمد نور شام روز سه‌شنبه(۲۲ سرطان) در صفحه‌ی فیس‌بوک خود نوشته که در دیدار با رییس‌جمهور، بیان کرده که مردم در شمال کشور و ولایت بلخ با روحیه‌ی بلند در برابر طالبان می‌جنگند و اجازه نمی‌دهند که طالبان بر سرنوشت مردم حاکم شوند.

رییس‌جمهور غنی نیز، از تلاش‌ها و زحمات رهبر حزب جمعیت اسلامی در حمایت از نیروهای دفاعی و امنیتی و شکل‌دهی بسیج ملی، نظریات‌شان را در بهبود وضعیت مفید خوانده، گفت:«سفر من در شرایط حاضر به بلخ به این هدف است که در هر شرایط در کنار مردم آماده‌ی هرگونه خدمت هستم.»

آقای غنی همچنان گفته که ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها، مورال و همین‌گونه آسیب‌پذیری و نقاط ضعف را تشخیص و روی رفع مشکل نقاط آسیب‌پذیر و تقویت بیشتر نقاط کار صورت می‌گیرد.

رییس‌جمهور غنی صبح روز سه‌شنبه، در راس یک هیات عالی‌رتبه عازم شهر مزارشریف مرکز ولایت بلخ شد و در این سفر، اوضاع عمومی امنیتی ولایت بلخ و ولایات همجوار آن را به بررسی گرفت.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.