Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 30906
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, فرهنگی تاریخ انتشار : 13 جولای 2021 - 13:00 |

سرپرست اطلاعات و فرهنگ: از ساحات فرهنگی نباید به عنوان«سنگر» استفاده شود

سرپرست اطلاعات و فرهنگ: از ساحات فرهنگی نباید به عنوان«سنگر» استفاده شود

محمدقاسم وفایی‌زاده سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ می‌گوید که ساحات تاریخی و میراث‌های فرهنگی، سرمایه‌ی ملی تمام مردم افغانستان است و نباید از این ساحات به‌عنوان«سنگر» استفاده شود.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، وزارت اطلاعات و فرهنگ با نشر خبرنامه‌ای گفته که قاسم وفایی‌زاده سرپرست این وزارت، امروز سه‌شنبه(۲۲ سرطان) از طریق کنفرانس ویدیویی با رییسان ولایتی، مشکلات، دست‌آوردها و خواست‌های آن‌ها را دریافت کرده است.

شماری از رییسان ولایتی وزارت اطلاعات و فرهنگ، مشکلات‌شان را از ناحیه تهدیدهای امنیتی علیه آبده‌های تاریخی و میراث‌های فرهنگی ابراز کردند و خواستار توجه جدی رهبری وزارت اطلاعات و فرهنگ را در راستای حفاظت از آبده‌های تاریخی درحال حاضر شدند.

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ خاطرنشان ساخت که ساحات تاریخی و میراث‌های فرهنگی، سرمایه‌های ملی تمام مردم افغانستان است و نباید از این ساحات به عنوان سنگر استفاده شود.

وی از کار کردهای رییسان اطلاعات وفرهنگ ولایت‌ها قدردانی کرد و تاکید کرد که به‌خاطر رفع مشکلات یاد شده درهر مورد تصامیم لازم اتخاذ می‌شود و به خصوص به مشکلات عمده‌ی ریاست‌های اطلاعات وفرهنگ به اسرع وقت رسیدگی صورت می گیرد.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.