Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 30843
  پرینتخانه » اخبار افغانستان, سیاسی تاریخ انتشار : 11 جولای 2021 - 23:37 |

امرالله صالح: رهبران پاکستان یک گروه را با یک ملت به اشتباه می‌گیرند

امرالله صالح: رهبران پاکستان یک گروه را با یک ملت به اشتباه می‌گیرند

هم‌زمان با بلند رفتن گراف جنگ در کشور، امرالله صالح معاون اول ریاست‌جمهوری می‌گوید که رهبران پاکستانی بار دیگر تنش را با جنگ و یک گروه را با یک ملت به اشتباه می‌گیرند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر، آقای صالح عصر روز یک‌شنبه(۲۰ سرطان) در یک رشته تویت‌هایی گفته که با برخی از پیشرفت‌های طالبان، در اظهارات رهبران و به‌ویژه عناصر ایالتی و دولتی پاکستانی خوشحالی و هیجان دیده می‌شود.

معاون اول ریاست‌جمهوری همچنان در یک تویت دیگر افزوده که مدارس طالبان در پاکستان، اجساد جنگ‌جویان این گروه را دریافت کرده‌اند.

آقای صالح، گزارش شبکه‌ی تلویزیون جیو نیوز پاکستان را در تویتر خود شریک کرده که در آن از گروهی از افراد در حالی دیده می‌شوند که پرچم‌های طالبان را حمل کرده و شعار‌هایی به طرف‌داری از این گروه سر می‌دهند. در این گزارش گفته شده است که این افراد در مراسم جنازه اشتراک داشتند.

در گزارش جیونیوز همچنان از مقامات پولیس پشاور نقل شده که گفته‌اند، پس از انجام تحقیقات در این مورد اقدام صورت خواهد گرفت.

امرالله صالح نگاشته است:«شورای پشاور طالب‌ها در این اواخر درد بیشتری را حس کرده و در جاده‌ها به صدای بلند فریاد سر می‌دهد. اسلام آباد هنوز هم این موضوع را رد می‌کند که این کشور(پاکستان) در عقب کشتار عام افغان‌ها قرار دارد.»

معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان، مقامات پاکستانی را به «دروغ‌گویی و انکار» متهم کرده است.

آژانس خبری صدای پامیر- کابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.